BMW România introduce un nou serviciu digital menit să îmbunătățească experiența oferită clienților în service. Serviciul pus la dispoziție de constructorul german se numește Smart Video Communication și, pentru moment, este disponibil doar la o serie de dealeri selectați, urmând ca în perioada urmtoare să fie integrat la nivelul întregii rețele.
În momentul prezentării în service, asistentul care preia mașina explică clientului în cauză despre noul deviz digital de service. În timpul inspecției, tehnicianul realizează un clip explicativ, prezentând defecțiunile și problemele identificate.
Clientul primește informația sub forma unui link care deschide un formular web. Acesta din urmă a fost special adaptat pentru a putea fi accesat atât de pe computer, cât și de pe telefonul mobil.
În cadrul formularului web, clientul va descoperi că fiecare operațiune este explicată într-o prezentare video. Totodată, clientul are posibilitatea să selecteze doar operațiunile pe care acesta le consideră necesare.
Pe baza selecției, se transminte în mod automat costul total al intervențiilor, în timp ce atelierul este notificat cu privire la operațiunile aprobate de client.
Comentarii (3)