BMW România introduce un nou serviciu destinat clienților: deviz digital de service cu clipuri video integrate

de Cornel Șocariciu
Luni, 18.02.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Începând de astăzi, BMW România introduce devizul digital de service Smart Video Communication. Clientul poate accesa informațiile on-line, poate vedea care sunt defecțiunile identificate și poate selecta doar operațiunile pe care le consideră necesare.

BMW România introduce un nou serviciu digital menit să îmbunătățească experiența oferită clienților în service. Serviciul pus la dispoziție de constructorul german se numește Smart Video Communication și, pentru moment, este disponibil doar la o serie de dealeri selectați, urmând ca în perioada urmtoare să fie integrat la nivelul întregii rețele.

În momentul prezentării în service, asistentul care preia mașina explică clientului în cauză despre noul deviz digital de service. În timpul inspecției, tehnicianul realizează un clip explicativ, prezentând defecțiunile și problemele identificate.

Clientul primește informația sub forma unui link care deschide un formular web. Acesta din urmă a fost special adaptat pentru a putea fi accesat atât de pe computer, cât și de pe telefonul mobil.

În cadrul formularului web, clientul va descoperi că fiecare operațiune este explicată într-o prezentare video. Totodată, clientul are posibilitatea să selecteze doar operațiunile pe care acesta le consideră necesare.

Pe baza selecției, se transminte în mod automat costul total al intervențiilor, în timp ce atelierul este notificat cu privire la operațiunile aprobate de client.

Comentarii (3)

  • Marius BMW
    Inainte de filmare iti schimba o piesa cu o alta piesa defecta si apoi filmeaza ,ia uitati ce trebuie schimbat si asa te FURA la bani in orice service din romania. In Romania orice service te fura si te jegmanesc , aburesc ca e aia aia aia numai hoti. Inca traim in copac
    3 0
  • Daca ar introduce si ceva onestitate si respect fata de client, ar fi si mai bine. Adica, operatiile, piesele si consumabilele care apar pe deviz chiar sa se regaseasca si pe masina nu doar pe deviz. Zic si eu, nu dau cu paru. Nu zic, e frumos cu internetul, cu telefoanele, cu live-uri si cu like-uri dar masinile sunt in continuare o suma de piese si consumabile care alcatuiesc un mare sistem ce ne ofera mobilitate in conditii de siguranta si confort. Macar pentru siguranta ar fi bine ca BMW Romania sa afle ce "podoabe" se ocupa efectiv de clienti prin service-urile care le poarta sigla.
    3 0
  • mircea badea
    un feed live cu masina cat sta acolo ar fi frumos. iar mecanicii sa-si puna camere go pro pe cap sa se vada live cum repara micutii.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru