Grupul BMW are în derulare o serie de proiecte care au ca obiectiv îmbunățirea experienței în service pentru clienții BMW și Mini. În ultimii ani, accentul a fost pus pe partea digitală, iar astfel, și în România au fost introduse o serie de soluții moderne menite să scadă timpul pierdut în service.
Începând cu 2017, BMW a introdus sistemul Teleservices prin care automobilul comunică automat cu centrul de service și îl informează cu privire la următorul termen pentru operațiunile de revizie. În acest fel, angajații centrului de service pot lua legătura cu clienții mult mai rapid și pot fi programate reviziile necesare.
La începutul anului, BMW România a introdus devizul digital de service cu clipuri video integrate. Clientul poate accesa informațiile online, poate vedea care sunt defecțiunile identificate și poate selecta doar operațiunile pe care le consideră necesare. Toți acești pași sunt realizați exclusiv online.
Serviciul a fost introdus într-un program pilot, iar până la finalul lunii iunie ar urma să fie integrat în toate centrele din România.
Un nou proiect derulat de BMW România este cel de programări online în service.
Pentru moment, serviciul este disponibil doar în trei centre și poate fi accesat din website-ul fiecărui service. Soluția online promite o comunicare mult mai simplă și mai rapidă cu cei aflați în cadrul centrelor.Programe noi pentru proprietarii de vechiule BMW second-hand
Producătorul german a pregătit și o serie de servicii noi pentru cei care au achiziționat un vehicul BMW second-hand. Prin intermediul unei secțiuni speciale din cadrul site-ului BMW România, clienții pot obține informații cu privire la rețeaua de service, la posibilele acțiuni de rechemare în service sau pot primi o versiune digitală a manualului de utilizare. De asemenea, tot în cadrul acestei secțiuni vor exista și o serie de pachete de service gratuite sau cu prețuri speciale.
În acest moment sunt derulate două campanii: un schimb gratuit de ulei (mașini cu o vechime cuprinsă între 5 și 10 ani, înmatriculate în țară de cel puțin 3 luni și care nu au fost niciodată într-un service BMW din România) și o reducere de 30% (piese și manoperă) pentru revizia sistemului de frânare.
Aceasta din urmă se adresează versiunilor mai vechi din gama Seria 3, Seria 5, X1, X3 și X5.
De la BMW detin 3 rapoarte de service-uri autorizate facute in interval de doua zile, cu constatari total diferite si recomandari total diferite intre ele. Problema era un zgomot de rulment fata, iar din recomandarile lor enumar: capete de bara, caseta de directie, discuri de frana, bucse fata cu brate, chiar si bucse spate:))...
M-am crucit, mai ales ca era vorba de o seria 7...