Unul dintre cele mai urmărite evenimente sportive la nivel global, Super Bowl atrage un număr considerabil de producători auto, dornici să profite de această expunere. Marii producători cheltuiesc sute de mii de dolari pentru câteva secunde de publicitate pe parcursul finalei de fotbal american.
După patru ani în care a absentat de la ediţiile Super Bowl, BMW revine în cadrul evenimentului cu o reclamă pentru i3. Micul model electric al bavarezilor caută să se afirme pe piaţa din Statele Unite, încercând o abordare inedită.
Spotul BMW din cadrul Super Bowl va dura 60 de secunde şi va fi realizat de agenţia KBS, după o idee inedită. „Idei măreţe ca BMW i3 au nevoie de o perioadă destul de lungă de acomodare pentru a deveni atât de apropiate de maşinile convenţionale. Spotul nostru pentru Super Bowl se va baza tocmai pe această idee”, a declarat Trudy Hardy, şeful de marketing BMW America de Nord.
Finala campionatului de fotbal american va avea loc în data de 1 februarie, pe stadionul Universităţii din Phoenix, Glendale, Arizona.
Comentarii (2)