BMW renunta la M5 Touring
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Noua generatie a lui BMW M5 va fi cu 0.3 secunde mai rapida la accelerarea de la 0 la 100 km/h decat actuala serie M5 E60. Cei de la BMW au decis sa elimine versiunea Touring a lui M5, modelul urmand sa fie disponibil doar in versiune sedan. BMW M5 Touring a fost disponibil doar pentru seriile E34 si E60, modelul bazat pe E39 nefiind introdus in productie deoarece suspensia spate nu oferea perfomante demne de un model M.
Motorul V10 aspirat al lui M5 E60 a fost eliminat in favoarea unui V8 bi-turbo de 4.4 litri, care provine de pe noile X5 M si X6 M. Propulsorul V8 ofera 578 CP si un cuplu motor maxim cu 80% mai mare decat cel oferit de X5 M, atingand o valoare de 720 Nm. Viteza maxima a acestui model va fi limitata electronic la 250 Km/h, dar daca aceasta limitare ar fi inlaturata, noul M5 ar putea atinge o viteza maxima de 303 km/h. Acceleratia de la 0 la 100 km/h este realizata in doar 4.4 secunde, cu 0.3 secunde mai rapid decat generatia precedenta.
Noul BMW M5 va consuma cu 30% mai putin carburant si nivelul de emisii va fi redus tot cu 30%. recuperare a energiei cinetice, similar cu KERS, pe versiunea de productie a lui M5, dar functiile acestui sistem sunt inca nedezvaluite. BMW M5 F10 va fi prezentat la sfarsitul anului 2010, urmand sa debuteze pe piata la inceputul lui 2011.
Aceste imbunatatiri au fost obtinute atat prin reducerea masei lui M5, cat si prin introducerea tehnologiei Efficient Dynamics. BMW ar putea introduce si un sistem deVia | Car
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
" Propulsorul V8 ofera 578 CP si un cuplu motor maxim cu 80% mai mare decat cel oferit de X5 M, atingand o valoare de 720 Nm"
evident va rog sa stergeti acest comentariu dupa ce modificati :)
( probabil comentariul cu cresterea de cuplu se refera la diferenta intre motorul turbo 4,4 V8 si cel aspirat de pe generatia curenta 5.0 V10 -- 500Nm vs 720Nm )
Voi cand faceti un articol pe automarket nu va documentati sau ce?
Cum faceti asa greseli imense.
Cica cu 80% cuplu mai mult .
De unde 80% daca X5M are 670NM cuplu si voi ziceti ca M5 va avea 720Nm apoi la voi aici sunt 80% diferenta , va invit la cursuri de statistica .
Mai depinde de Cuplu , cutie , MARKA etc.
RS4 are 420 hP M3 E92 tot 420 Hp,
M3 isi bate joc de RS4 cu acelasi numar de HP.
Asa ca lasati voi.
Vorba ca un Cal de BMW = cu doi de concurenta este corecta.
La voi (obsedatii de BMW) daca un M3 are 450 CP acestia sunt in realitate 900 CP iar daca concurenta are 500CP in realitate sunt 250CP!
Cand vreodata RS4 (integral) stock a luat bataie de la M3 stock?
Mai potoliti-va odata! BMW, Tzenu si toti astia!
V-am pupat pe motor!
"V-am pupat pe motor ."
Asta da fraza :D
UITE video direct STANDART STOCK , si mai cauta pe youtube ca aveau si aceea de la TOP GEAR si 5 GEAR sau AUTOCAR aveau toti teste facute .
M3 vs RS4
http://www.youtube.com/watch?v=axb19DwhqUk
Totusi, titlul este "BMW renunta la M5 Touring", iar intrebarea care iti vine automat in minte este "de ce?". Deci... de ce? Nu cred ca de vina ar fi pretul destul de mare (pe care oricum masina il merita), pentru ca toate versiunile M s-au vandut si se vand bine si este o masina foarte apreciata.
O sa vedeti cat va ridica viitorul M5 si cu cata putere , din ce cilindree.
asa si...........
pai cineva de mai sus are dreptate ca un calut de BMW se simte mai bine ca oricare de la concurernta pt ca BMW......are masele egale pe punti(50pe50) plus un handling de exceptie mai ales.........///M-urile deci ciocu mic...........
vom fi noi cu bmw pe sus da cand avem dreptate te rog sa recunosti..........
si......lasatima cu ortografia voastra.........
SALUT............