BMW renunta la M5 Touring

De Sebastian Toma
Publicat Luni, 11.01.2010
BMW nu planuieste sa produca si o versiune Touring a noului M5 F10. Modelul va fi disponibil doar in versiunea Sedan, care va dezvolta 578 CP si va putea accelera de la 0 la 100 km/h in doar 4.4 secunde.

Noua generatie a lui BMW M5 va fi cu 0.3 secunde mai rapida la accelerarea de la 0 la 100 km/h decat actuala serie M5 E60. Cei de la BMW au decis sa elimine versiunea Touring a lui M5, modelul urmand sa fie disponibil doar in versiune sedan. BMW M5 Touring a fost disponibil doar pentru seriile E34 si E60, modelul bazat pe E39 nefiind introdus in productie deoarece suspensia spate nu oferea perfomante demne de un model M.

Motorul V10 aspirat al lui M5 E60 a fost eliminat in favoarea unui V8 bi-turbo de 4.4 litri, care provine de pe noile X5 M si X6 M. Propulsorul V8 ofera 578 CP si un cuplu motor maxim cu 80% mai mare decat cel oferit de X5 M, atingand o valoare de 720 Nm. Viteza maxima a acestui model va fi limitata electronic la 250 Km/h, dar daca aceasta limitare ar fi inlaturata, noul M5 ar putea atinge o viteza maxima de 303 km/h. Acceleratia de la 0 la 100 km/h este realizata in doar 4.4 secunde, cu 0.3 secunde mai rapid decat generatia precedenta.

Noul BMW M5 va consuma cu 30% mai putin carburant si nivelul de emisii va fi redus tot cu 30%.

Aceste imbunatatiri au fost obtinute atat prin reducerea masei lui M5, cat si prin introducerea tehnologiei Efficient Dynamics. BMW ar putea introduce si un sistem de recuperare a energiei cinetice, similar cu KERS, pe versiunea de productie a lui M5, dar functiile acestui sistem sunt inca nedezvaluite. BMW M5 F10 va fi prezentat la sfarsitul anului 2010, urmand sa debuteze pe piata la inceputul lui 2011.

Via | Car

Taguri: BMW, M5, M5 Touring

Comentarii (17)

  • @ automarket -- cautati cifrele lui X5M / X6M , o sa vedeti ca urmatoarea fraza minte un pic :)
    " Propulsorul V8 ofera 578 CP si un cuplu motor maxim cu 80% mai mare decat cel oferit de X5 M, atingand o valoare de 720 Nm"

    evident va rog sa stergeti acest comentariu dupa ce modificati :)

    ( probabil comentariul cu cresterea de cuplu se refera la diferenta intre motorul turbo 4,4 V8 si cel aspirat de pe generatia curenta 5.0 V10 -- 500Nm vs 720Nm )
    8 0
  • Motors
    Uncle are dreptate.
    Voi cand faceti un articol pe automarket nu va documentati sau ce?
    Cum faceti asa greseli imense.
    Cica cu 80% cuplu mai mult .
    De unde 80% daca X5M are 670NM cuplu si voi ziceti ca M5 va avea 720Nm apoi la voi aici sunt 80% diferenta , va invit la cursuri de statistica .
    11 1
  • Crysty
    Putere
    Cel mai puternic break de serie din lume ramane Audi RS6 cu 580CP?
    10 3
  • Motors
    A avea 580 hp nu inseamna cel mai puternic .
    Mai depinde de Cuplu , cutie , MARKA etc.
    RS4 are 420 hP M3 E92 tot 420 Hp,
    M3 isi bate joc de RS4 cu acelasi numar de HP.
    Asa ca lasati voi.
    Vorba ca un Cal de BMW = cu doi de concurenta este corecta.
    16 15
  • bmw power
    doar cu 0,3 secunde mai rapid? doar atata poate face un v8 bi-turbo.pt 71 de caluti sa te chinui atatia ani? si ceva nm in plus? de la m5 e39 la m5e60 sau simtit din plin cei 107 caluti,sa speram ca si aici va fi la fel,sper ca acest bi-turbo sa-si faca treaba.sunt putin surprins de cele doar 0,3 secunde.
    12 6
  • bmw power
    PT BMW.....................ai mare dreptate si cred ca toata lumea stie asta, dar le este greu sa recunoasca.doar ca vroiam ceva mai mult ceva de genul cum se anuntase mai acum cateva luni,ca noul m5 va avea intre 570-620 de bhp.eu vroiam cei 620
    11 4
  • @ BMW-istii
    Bai baieti! Stiu ca o sa comentati toti obsedatii de aceasta marca asa ca stiu ca o sa cititi!
    La voi (obsedatii de BMW) daca un M3 are 450 CP acestia sunt in realitate 900 CP iar daca concurenta are 500CP in realitate sunt 250CP!
    Cand vreodata RS4 (integral) stock a luat bataie de la M3 stock?
    Mai potoliti-va odata! BMW, Tzenu si toti astia!
    V-am pupat pe motor!
    11 10
  • Motors
    @UNN
    "V-am pupat pe motor ."
    Asta da fraza :D
    8 0
  • Motor
    @UNN
    UITE video direct STANDART STOCK , si mai cauta pe youtube ca aveau si aceea de la TOP GEAR si 5 GEAR sau AUTOCAR aveau toti teste facute .

    M3 vs RS4
    http://www.youtube.com/watch?v=axb19DwhqUk
    8 3
  • teoria ca teoria practica ne omoara
    practic: condu un vw de 110cp. si apoi un bmw de 110cp si vedeti singuri care-i diferenta si sa nu mai discutam teoretic.dati apoi raspunsuri si alte afirmatii . nu mai vorbesc de alte valori unde propoprtiile se pastreaza in general
    1 6
  • M5
    Performate de top, calitate excelenta, design mai bun decat fosta generatie = o masina care se apropoie de perfectiune.
    Totusi, titlul este "BMW renunta la M5 Touring", iar intrebarea care iti vine automat in minte este "de ce?". Deci... de ce? Nu cred ca de vina ar fi pretul destul de mare (pe care oricum masina il merita), pentru ca toate versiunile M s-au vandut si se vand bine si este o masina foarte apreciata.
    7 5
  • 303 Km/ora cand vechea generatie prindea vreo 330 fara limitare ?
    8 0
  • bmw power
    ai drepate LuCI vechiul model prindea 330,vechea generatie de m5 adica e39 fara limitare 300,deci unde este marea performanta? 3 km in plus?...............si acum pt UNN,uitate te rog pe YOUTUBE la BMW M3 VS MERCEDES C63 AMG VS AUDI RS4.si apoi mai vorbesti cu astia obsedati de BMW
    11 1
  • Motors
    da nu va luati de 303Km/h ca sunt informatii total incorecte.
    O sa vedeti cat va ridica viitorul M5 si cu cata putere , din ce cilindree.
    4 0
  • bmw power
    sper sa ai dreptate BMW.....................si tot pt UNN...............TOP GEAR BMW M3 VS LEXUS ISF,dar sa ascultati cu atentie comentariile.................din partea obsedatiilor de BMW
    11 1
  • bmw power
    sper sa ai dreptate BMW.....................si tot pt UNN...............TOP GEAR BMW M3 VS LEXUS ISF,dar sa ascultati cu atentie comentariile.................din partea obsedatiilor de BMW
    11 1
  • pt UNN
    mai pe mine sa ma lasi in pace cu zama voastra de fasole,nu ma baga pe mine in oala ca nici nam apucat sa comentez stirea......
    asa si...........
    pai cineva de mai sus are dreptate ca un calut de BMW se simte mai bine ca oricare de la concurernta pt ca BMW......are masele egale pe punti(50pe50) plus un handling de exceptie mai ales.........///M-urile deci ciocu mic...........
    vom fi noi cu bmw pe sus da cand avem dreptate te rog sa recunosti..........
    si......lasatima cu ortografia voastra.........
    SALUT............
    9 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru