CRIZA VW: Tot ce trebuie să știi despre cazul Dieselgate
BMW Group a venit în apărarea motorizărilor diesel, ajunse în fața opiniei publice în urma scandalului Dieselgate. Compania din Munchen a declarat că atingerea țintelor stricte de emisii de CO2 la nivel de concern, în special cele din Uniunea Europeană, este posibilă doar prin folosirea motoarelor diesel în gamă și prin creșterea numărului de modele electrice. Mai mult decât atât, progresul actual în materie de reducere a emisiilor de CO2 la nivel de gamă a fost atins, în mare parte, prin dezvoltarea motoarelor diesel și popularizarea acestora în rândul consumatorilor. În medie, un motor diesel emite cu 15 până la 20 la sută mai puține emisii CO2 decât o unitate comparabilă alimentată cu benzină, notează reprezentanții BMW.
Cei de la BMW au investit serios în optimizarea și rafinarea motoarelor diesel, care au ajuns să reprezinte 80% din vânzările lor din Europa și 38% din vânzările lor globale în 2014, când au aniversat 31 de ani de la introducerea în ofertă. Eliminarea acestor motoare din ofertă pe fondul unui scandal generat de un alt constructor ar impune probleme semnificative în atingerea normelor de emisii la nivel de gamă stabilite de Uniunea Europeană, care vor intra în vigoare în 2020.
Pentru a elimina diferența majoră între consumul de carburant obținut în cadrul testelor standardizate și cel din viața reală, aflat în directă legătură cu emisiile de CO2, Uniunea Europeană pregătește un nou ciclu de testare, numit WLTP, care va calcula emisiile reale obținute în timpul conducerii, care vor fi abreviate cu RDE, de la Real Driving Emissions.
Cei de la BMW sprijină introducerea cât mai rapidă a noilor reglementări pentru a asigura claritate pentru consumatori și industria auto. Compania din Munchen a fost introdusă fără vină în scandalul Dieselgate, după ce publicația germană AutoBild a anunțat că anumite motorizări diesel din oferta BMW depășesc emisiile legale de Nox, citând rezultatele unui studiu ICCT la care nu a avut acces complet. Publicația a revenit cu o clarificare la scurtă vreme de la publicarea articolului din 24 septembrie, dar compania BMW a fost afectată la bursă, acțiunile sale înregistrând o scădere de 10% pe fondul acestor zvonuri, pierderea fiind cuantificată la 6 miliarde de euro.Cum funcționează motorul diesel tri-turbo de la BMW
Via JustAuto | BMW
"se pare ca dieselurile e singura lor baza" Perfect de acord !
Si manelele acelasi gust are.
acum conditiile de omologare sunt aceleasi si pentru bmw de 500cp si pentru dacia de 70CP, total aberant, nu-ti iei bmw sa accelerezi la 100 in 20s.
problema e ca daca testarile s-ar face in conditii reale, e posibil ca majoritatea masinilor de pe piata sa nu se califice, iar motoarele de peste 100cp sa devina o amintire placuta,
acum conditiile de omologare sunt aceleasi si pentru bmw de 500cp si pentru dacia de 70CP, total aberant, nu-ti iei bmw sa accelerezi la 100 in 20s.
problema e ca daca testarile s-ar face in conditii reale, e posibil ca majoritatea masinilor de pe piata sa nu se califice, iar motoarele de peste 100cp sa devina o amintire placuta,
Perfect de acord cu tine! Cu Motorsportul stau cam prost, mai ales ca o cursa nu poate fii terminata in transee pana la capat, cred ca din cauza fumului Nox de 10 ori mai mare in realitate...... cam naspha zic eu. Audi R8 cu 8,2 mai mare, upss cam nashpa iarasi zic eu. Tu ce zici ?
vorbesti mult si spui putine....mai ia o pauza. Esti la fel de inutil ca si fanaticiii germanelor