Constructorii auto folosesc preponderent programe software computerizate pentru realizarea designului pentru noile modele, însă unul dintre dezavantaje este că rezultatul practic ar putea prezenta aspecte negative dificil de anticipat.
Pentru a rezolva măcar parţial această problemă, BMW a decis să introducă o noutate majore în procesul de design prin utilizarea unor ochelari de realitate virtuală HTC Vive VR.
Vive VR este unul dintre cele mai performante sisteme de ochelari de realitate virtuală, iar BMW va utiliza diverse aplicaţii specifice industriei de jocuri video pentru a dezvolta rapid soluţii de design pentru exterior, dar şi pentru interiorul modelelor. În acest fel, germanii vor reduce semnificativ timpul de proiectare şi vor putea decide rapid care sunt soluţiile cele mai potrivite.
Ochelarii în sine integrează două display-uri şi un sistem de localizare cu laser care în aplicaţia BMW ocupă o suprafaţă de 5x5 metri, iar grafica este realizată de un software folosit pentru dezvoltarea jocurilor video. Datorită utilizării unor componente de vârf, imaginile sunt redate cu 90 de cadre pe secundă cu o rată de împrospătare de numai câteva milisecunde.BMW utilizează sisteme de realitate virtuală din anii '90, însă până în prezent acestea erau de mari dimensiuni şi dificil de operat de către angajaţi.
Via BMW
Comentarii (0)