Încă de la debutul său pe piaţă, micul BMW i3 a primit o mulţime de reacţii din partea publicului, a presei şi chiar a rivalilor. Unii au aplaudat eforturile constructorului bavarez, alţii au criticat performanţele şi au afirmat că BMW se îndepărtează de filosofia care a consacrat brandul.
În rândul cârcotaşilor au intrat şi cei de la Tesla, care au atacat, de câte ori au putut, rivalul oarecum subdimensionat. Oficialii BMW au decis să răspundă într-un mod diplomat acuzelor venite dinspre Tesla.
Ludwig Willisch, preşedintele BMW America de Nord, a declarat pentru Business Insider că noul i3 este, pe lângă un model electric, şi primul automobil construit aproape integral cu energie regenerabilă.
„Unii construiesc maşini electrice într-un mod convenţional. Noi încercăm să reducem impactul asupra mediului de-a lungul întregului proces de producţie. Începem să producem fibra de carbon la Moses Lake, lângă Washington, folosind doar energie hidroelectrică. Apoi folosim doar materiale reciclabile pentru a construit maşina. De asemenea, construim noul i3 folosind doar puterea vântului. În acest fel, întreg ciclul de producţie este sustenabil şi ecologic”, a declarat Willisch.Oficialul BMW încearcă să sublinieze faptul că producătorul german se preocupă nu doar de emisiile finale ale automobilelor sale, ci şi de impactul pe care îl are întreg procesul de producţie asupra mediului înconjurător.
Willisch a refuzat să comenteze declaraţiile celor de la Tesla, care, în trecut, susţineau că i3 seamănă cu o bucată de mobilă construită la Ikea. Însuşi Elon Musk, fondatorul companiei americane, susţinea că „este loc de mai bine în cazul lui i3”.
Cat despre I3, BMW a facut treaba excelenta prin alianta cu TMC, iar lucrurile astea se vad. I3 este genul de masina care promite un compromis. Eu le urez succes, si sper ca vor aduce anul; urmator un concurent pe masura pt Jaguar XJ Utimate, fiindca actualul seria 7 este depasit.
Sa auzim numai de bine !
este binevenita folosirea energiei regenerabile in fabrica ... dar am o senzatie cum ca este mai avantajoasa folosirea ei, in detrimentul retelei, dpdv financiar nu pentru ca ar avea ei asa o dorinta ECO sa creasca pretul de productie ... inca nu am vazut capitalist care sa-si creasca pretul de productie de bunavoie.
Ca dovadă > BMW Guggenheim Lab și colaborarea cu Mihai Streza.
Momentan singurul constructor cu viziune în ceea ce privește dezvoltarea durabilă.
Comentariile tale sunt chiar foarte pertinente, daca altii ar citi cu atentie cu siguranta ar fi mai perceptibili. Nu inteleg dc primesti cam des voturi negative. Sa auzim numai de bine !
De asemenea, sunt campion la voturi negative pentru ca pun lucrurile intr-o lumina care de multe ori este critica la adresa subiectului articolului sau a unui comentariu de genul "bravo romaniaaaa, bravo daciaaa.." etc. Poate gresesc uneori, dar am o parere suficient de buna despre mine si cred ca, de cele mai multe ori, scot in fata aspecte pe care unii le-ar dori in spatele scenei, cum ar fi veleitatile eco ale productiei lui i3. De cele mai multe ori am ceva impotriva, in general impotriva, pentru ca sunt adeptul discutiilor civilizate, bazate pe argumente nu pe "du-te ba ca esti prost ... eu am dreptate deci, si prin urmare, tu nu ai cum sa ai dreptate!". In vremuri indepartate mai aveai cu cine sa schimbi o vorba... dar acum mai toti s-au resemnat in fata valului de "fani" care ingroapa in injurii orice discutie.
@Unckle, la fel apreciez si eu comentariile tale, fie ca sunt de acord sau nu. In cazul de fata, sunt de acord.