BMW, primii in lume pe "premium"

De Robert Gherghe
Publicat Vineri, 08.06.2007
Luna mai a consemnat o crestere de 7% a vanzarilor grupului BMW. Principalul motor al cresterii a fost brandul Mini.

Gratie impactului pozitiv adus pe piata de modelele X5 si de modelele Mini, vanzarile grupului BMW au crescut cu 7 procente in luna, ajungand la 128.405 unitati.

Conform companiei bavareze, vanzarile BMW au crescut cu 5,8 % in luna mai a acestui an, iar vanzarile brandului Mini au crescut cu 14% in aceeasi perioada. Vanzarile marcii de lux Rolls-Royce au inregistrat acelasi numar ca si in mai 2006, 56 de unitati.

Comparativ cu marii rivali de la Mercedes, BMW stau mult mai bine. Mercedes si Smart au reusit sa vanda in luna mai 116.000 de masini, cresterea inregistrata fiind de 2,9%.

La capitolul rata de crestere a vanzarilor, BMW au fost depasiti de Audi, care au reusit sa vanda 88.000 de unitati, inregistrand o crestere de 10%.

Comentarii (2)

  • nu va suparati ca va intreb
    Smart nu este un produs din segmentul premium!!!!
    0 0
  • prudentul
    sunt confuz
    Daca e vorba de segmentul premium, de ce prezentati vanzarile BMW cumulate cu Mini, iar ale Mercedes cu gluma proasta numita Smart ? (Smart cumperi, dumb te numesti). Situatia Audi vad ca e prezentata doar pentru aceasta marca, desi impreuna cu Skoda, Seat, VW si Lamborghini formeaza Grupul VAG.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru