BMW a găzduit în această săptămână evenimentul Digital Day 2018, în care a prezentat o serie de noutăți de natură digitală care vor fi introduse pe modelele sale în următoarea perioadă.
Una dintre cele mai interesante noutăți este reprezentată de următoarea generaţie a sistemului de afişare şi control, care va purta numele oficial de BMW 7.0. Noul sistem va fi complet digital și va permite o personalizare detaliată a opțiunilor în funcție de preferințele utilizatorilor. Asfel, panoul de instrumente va permite inclusiv afișarea unei hărți pentru navigație, dar și conținut suplimentar ales de utilizator.
La rândul ei, consola centrală va fi îmbunătățită pentru a oferi un control touch mai intuitiv. Structura meniului este concepută pentru a oferi conținut în timp real pentru cel mult 10 pagini ale meniului principal, care conține între două și patru panouri. De altfel, meniul principal poate fi la rândul său personalizat în funcție de preferințe pentru o accesare cât mai rapidă a funcțiilor dorite.
Nu în ultimul rând, utilizatorii au posibilitatea de a alege între cele 4 moduri de folosire a sistemului: prin controlerul iDrive, touch, prin comenzi vocale sau prin gesturi.
Instrumentarul de bord formează un panou de afișare continuu și uniform cu consola centrală, această metodă fiind adoptată în prezent și de alți constructori.
Tot la Digital Day 2018, BMW a anunțat că va implementa conexiunile de date 5G pe modelele sale imediat ce acestea vor deveni disponibile. Conexiunea 5G va permite, printre ele, actualizarea hărților de navigație, transferul de date între mașini sau transferul de clipuri video la rezoluție HD.
De asemenea, sistemul de avertizări pentru prevenirea accidentelor va fi îmbunătățit pe parcursul acestui an pentru a oferi informații mai detaliate despre ambuteiaje, inclusiv solicitările venite din partea poliției pentru păstrarea unui coridor liber pentru mașinile care asigură servicii de urgență.
Via BMW
In materie de franare activa BMW e praf total: sa vezi ce frana pune daca intrii cu 30 la ora pe rampa de coborare in parcarea subterana de la mall - roaga-te sa nu ai vreunul neatent in spate.
Sau sa vezi la traffic jam assist cum acceleaza in curba cand cea din fata a luat curba deja si ea crede ca e liber 'frate' (ca nu s-au gandit sa citeasca si faptul masina e in curba si sa nu accelereze de nebuna).