Consumer Electronics Show, sau CES, este în plină desfășurare în Las Vegas. Cu ocazia celui mai mare târg dedicat tehnologiei, constructorii de automobile s-au înghesuit să prezinte diverse concepte electrice, dar și tehnologii care se vor regăsi în viitor pe mașini.
BMW a decis să schimbe modul în care este privit sistemul multimedia destinat pasagerilor din spate și a venit la CES cu așa numitul Theatre Screen.
Este vorba despre un ecran panoramic, cu diagonala de 31 de inch, funcții smart TV și rezoluție de până la 8K, pe care ocupanții locurilor din spate pot viziona (prin Fire TV) filme sau seriale TV și pot asculta muzică și diverse podcasturi. Toate acestea mulțumită colaborării dintre BMW Group și Amazon.
Conținutul poate fi redat în raport 16:9, 21:9 și chiar 32:9. Rezoluția de afișare este de aproximativ 8.000 pixeli x 2.000 pixeli, iar sistemul audio Bowers & Wilkins Diamond Surround va completa această experiență.
Odată cu activarea funcției My Mode Theatre, ecranul BMW Theatre Screen iese din tapițeria plafonului (pe o experiență sonoră semnată de Hans Zimmer), parasolarele pentru geamurile laterale și lunetă se închid, iar iluminarea ambientală din spate este redusă.
via BMW
-Nu-i nevoie, stam în spate în mașină
Pe bune, mașină nu e un mijloc de transport? Asa sa pună și o masa de ruletă ruseasca, una de poker și chiar că ne simțim ca la Las Vegas
Serios… ai ceva util de spus legat de articol??