Anul trecut, la jumătatea lunii mai, germanii de la BMW au prezentat lumii întregi noul M4 CSL, al treilea model CSL din istoria lor. Acum, aproape aceeași rețetă, dar cu un plus de utilitate a fost aplicată și în cazul noului M3 CS.
Bazat pe versiunea M3 Competition, noul BMW M3 CS are câteva elemente estetice care îl deosebesc de ceilalți frați de gamă. Spre exemplu, capota, prizele de aer, capacele oglinzilor, difuzorul de aer și eleronul sunt confecționate din plastic ranforsat cu fibră de carbon.
Evacuarea este confecționată din titan, care este cu 3.6 kilograme mai ușoară decât cea standard, din oțel. De fapt, dacă tot suntem la acest capitol, BMW M3 CS cântărește 1.776 de kilograme, cu 20 de kilograme mai puțin decât M3 Competition.
CULOARE EXTERIOARĂ EXCLUSIVĂ
Jantele, de 19 inch pe față și de 20 de inch pe spate, au fost împrumutate de la M4 CSL. Opțional, sedanul de performanță poate fi comandat și într-o nuanța exclusivă, BMW Individual Alb Solid Frozen Metallic, cu o serie de accente roșii.
Frânele carbon ceramice sunt, de asemenea, opționale.
Spre deosebire de M4 CSL, noul M3 CS poate găzdui până la 5 pasageri, pentru că bancheta nu a fost eliminată.
Tot la interior, pasagerii vor regăsi scaunele față de tip scoică, cu schelet din carbon, volanul îmbrăcat în Alcantara și padele din carbon.Totodată, este prezent și noul ansamblu curbat care include atât instrumentarul de bord digital cât și ecranul sistemului multimedia.
550 DE CAI PUTERE ȘI TRACȚIUNE INTEGRALĂ
Motorul de 3.0 litri, twin-turbo, dezvoltă 550 de cai putere la 6.250 de rotații pe minut și 650 Nm. Spre deosebire de M4 CSL, noul M3 CS păstrează sistemul de tracțiune integrală. Desigur, cu o apăsare de buton, puterea poate fi livrată punții spate.
În ceea ce privește performanțele, sedanul bavarez atinge 100 de km/h în 3.4 secunde. Cu pornire de pe loc, acul vitezometrului ajunge la 200 de km/h în 11.1 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 302 km/h.
Noul BMW M3 CS va fi produs într-un număr limitat de exemplare, dar constructorul din Munchen nu a precizat exact câte vor exista. Știm doar că va intra pe linia de asamblare în luna martie 2023.
via BMW
O realizare deosebita… dar la un preț pe măsură.
Sa nu aud replica referitoare la "strugurii acri", ca sunt masini mai scumpe decat M3 CS, si mi se par "DE VIS".
Din punct de vedere tehnic, desigur, e o masina "deosebita", ca sa te citez.