O nouă serie de imagini sub camuflaj a fost publicată de BMW pentru primul său Gran Coupé cu patru uşi și propulsie full electrică.
Prototipul modelului i4 se află în faza finală a testelor dinamice, iar prezentarea oficială a versiunii de serie va fi făcută în lunile ce urmează.
BMW a confirmat deja că i4 va avea un motor electric de 530 de cai putere.
Între timp, bateria va avea o capacitate de 80 kWh, iar autonomia va ajunge la aproximativ 600 de kilometri. Sprintul de la 0 la 100 km/h este realizat în 4 secunde.
Producția noului sedan electric va avea loc la uzina BMW de la Munchen. Recent, BMW a spus că i4 va avea o versiune M.
Via BMW
Nu prea cred. Masina va consuma in cel mai bun scenariu 20 kwH, si iarna 27 kwH la mers domol...
Consumul declarat este o mare minciuna la toate marcile si toate tipurile de masini!!
Probabil suntem niste tampiti si ne place sa ne mintim singuri world wide...
TESLA Model 3 consuma cca. 13,5 kW/100 km si HYUNDAI Ioniq electric.
Este posibil ca, in cazul BMW i4, 80 kWh sa fie capacitatea NETA a bateriei de acumulatoare iar cea BRUTA sa fie de 90-95-100 kWh....
La MERCEDES BENZ EQA exista o diferenta (un tampon) de cca. 13-14 kWh intre cele doua capacitati ale bateriei.
Ioniq si Tesla M3 nu sunt masini de 530 CP.
O masina cu 80 kwh net si 95kwh brut are niste kg...crezi ca leviteaza?
Multa lume s-ar bucura sa ai dreptate...dar nu cred!
Eu unul ca si posesor, nu am reusit sa scot mai putin de 15 si asta clar nu pe Autobahn!
Vezi canalul de YT a lui Bjorn Nyland. Chiar ultimul video postat de acesta. Are un tabel intreg cu toate modelele testate de el in conditii de vara/iarna.
ultimul video postat de Bjorn este
"Charging time and speed to 75 % on EVs," care este cu totul altceva!
in ultima instanta poti alege oricare dintre filmeletele lui. Tabelul centralizator cu date apare de fiecare data
Nu obtine un asemenea consum nici macar la 16 grade cand sunt conditii optime de testare...nici cald nici frig.
Ce naiba, suntem de pe alta planeta?
Mai taiati din ele!
la 90 km/h vara si probabil in conditii de trafic scazut si condus economic, sa fie posibil sa scoata valori de 12-13Wh. in conditii "normale" almost impossible!
ramane sa testez la vara :)
...tu ai sa mergi cu ea prin Bucuresti si p'acilea prin parcarea de zeci de km de masini spre valea prahovei...
cam greu cu fluidizarea la noi, mai mult cu statul pe loc!
mai adauga cativa kwh pt conditii grele de trafic!
Si eu ma indoiesc ca acest i4 va scoate 12-13.
Una peste alta si 17 ar fi o valoare rezonabila
nu am chef sa discut cu toti habarnistii despre VW Touareg diesel consum oficial 6,5% in realitate 15-20%
Vezi ca Danemarca a anunta ca a 53% din productia de energie electrica este din vant si soare...
Manipularea asta cu masinile electrice care polueaza mai mult ca diesel-ul este pentru Doreii de la tara!
Eu vreau sa zic ca daca tot o dam pe electrice, nu trebuie sa fie cea mai cea dintre masini si sa rup asfaltul cu ele. Sa fie masina cat mai eficienta, daca tot suntem eco. Unde e rostul unei masini de peste 2 tone dar care face suta in 4 sec?
i4 si e-tron GT din celalalt articol sunt pentru clasa bogatilor, unde conteaza mult si puterea, luxul si imaginea de marca.