Proiectul cel nou de la BMW are câteva specificații interesante: patru locuri, portbagaj de 350 de litri, o viteză maximă de 180 km/h și un coeficient aerodinamic de 0.18. Modelul va avea o caroserie din plastic ranforsat cu fibră de carbon, aerodinamică optimizată pentru eficiență maximă și un sistem de propulsie hibrid plug-in.
Cel mai probabil, prototipul va fi un banc de probe pentru divizia i de la BMW, responsabilă deja de producția a două modele diferite complet de ceea ce a oferit până acum constructorul bavarez. Reprezentanții BMW au declarat că prototipul lor are drept de circulație pe drumurile publice în baza unei autorizații speciale și că este funcțional. Componentele individuale prezentate de acest prototip și anumite elemente ale sale vor echipa viitoarele modele de producție ale constructorului german. Printre potențialele posibilități de dezvoltare în baza acestui prototip se numără modelul care va fi numit i5 și un SUV electric, dar aceste două modele vor fi, cel mai probabil, doar beneficiare ale tehnologiei dezvoltate pe cel mai eficient BMW creat vreodată.Via BMWBlog
Adevărul este că producătorii şi-au cambrat coloana vertebrală şi, de aceea, nu mai ştiu ce să scornească, astfel încât să le salte credulilor mălaiul din traistă...