Grupul BMW a anunțat luni o serie de detalii cu privire la producția SUV-ului electric cunoscut în prezent sub numele iNext.
Modelul va fi fabricat la uzina pe care BMW o deține în localitatea germană Dingolfing, iar în luna august germanii au întrerupt producția timp de patru săptămâni pentru a iniția diverse construcții pentru noul model.
Printre altele, germanii construiesc în prezent și noi linii de producție, asemănătoare cu cele existente pentru producția lui Seria 7. La finalul modernizărilor, BMW va putea produce pe aceeași linie de fabricație atât iNext, cât și modele plug-in hybrid și modele cu motoare cu combustie internă precum Seria 5, Seria 7 și Seria 8.
În total, investițiile inițiate de BMW se ridică la 400 de milioane de euro, iar producția lui iNext este programată să înceapă în 2021.
Pentru moment nu se cunosc foarte multe detalii despre iNext, însă BMW a publicat o serie de imagini sub camuflaj, iar la interior va avea un ecran curbat de mari dimensiuni care va integra atât sistemul de infotainment, cât și ceasurile de bord.
În versiunea de concept, BMW iNext oferă o autonomie de circa 600 de kilometri (WLTP) și funcții autonome de nivelul 3 din 5.În prezent, BMW produce la uzina din Dingolfing Seria 3, Seria 4, Seria 5, Seria 6, Seria 7 și Seria 8, iar producția totală a ajuns în 2018 la 330.000 de unități.
Via BMW
Productivitatile sunt asemanatoare dupa parerea mea.
corect ar fi atunci ca si salariile sa fie egale
spre rusinica mea habar nu am ce-s alea ckd / skd-uri da suna bine. la fel ca "de la zero"
caz in care salariile de la mioveni ar trebui sa fie de fapt duble vs bmw
ba nu, ca per dacie profitul e sfertodoct
ba da, ca la ford se plateste jumate cit la dacia
ba nu prea, ca manoopera reprezinta doar 7-8% din costul productiei
hai pa ca e prea complicat analizmul economic, nu te supara frate Rudolf
mai bine ma fac montator