La fel ca şi rivalii săi, BMW va oferi în standard o arhitectură cu tracţiune faţă, urmând să fie disponibile şi versiuni cu tracţiune integrală. Noua platformă se numeşte UKL, abreiverea de la Unter Klasse, adică termenul german pentru entry-level. Primul exponent al noii platforme din portofoliul BMW Group este noua generaţie a hatchback-ului MINI, programat pentru lansare la Salonul Auto de la Los Angeles, din luna noiembrie a anului curent.
Versiunea berlină a lui Seria 1 este programată pentru lansare în 2017, spun sursele din cadrul mărcii BMW citate de Automotive News. În prezent, proiectul NES este în faza de planificare strategică, designerii şi inginerii pregătind trăsăturile esenţiale ale acestui model. Ulterior, BMW va stabili un nume de cod oficial pentru acest model, un pas cheie în procesul de dezvoltare al acestuia. Gama de motorizări a viitorului Seria 1 Sedan va include unităţi montate transversal, care vor avea trei şi patru cilindri în linie, toate echipate cu tehnologiile EfficientDynamics.
Via AutomotiveNews (înreg.)
Asteptam in curand un rival pt Logan :)
PS: Inca se mai dau producatori premium? Intreb si eu fiindca geamuri la manivela, jante tabla, manere portiere negre su muuuuulte altele nu am mai prea vazut la producatorii premim...
Toata lumea vrea cat mai multi bani si e normal sa aiba mereu un concurent si un raspuns pt. concurenta Audi si Mercedes.
@Ivanoff: sunt producatori premium, nu doar se dau !!!! Astea sunt elemente speciale de design, mai retro, pe care numai cunoscatorii le inteleg (glumesc si eu).
La Volvo eu nu am mai vazut jante tabla, oglinzi negre, manivela pentru geamuri, insa ei nu sunt considerati producatori premium.
BMW si Audi sunt super premium, pentru ca se adreseaza smecherilor si au super motoare bi- tri- si in curand quatro-turbo.
SAU
Orice ar zice "un nimeni" BMW vinde cel mai bine din segmentul premium
Eu as fi curios sa vad si o statistica facuta pentru posesorii de BMW care sa cuprinda: cati ani are, cate clase, ce functie ocupa si care este principalul domeniu de activitate. Apoi sa se compare cu alti ani si alte marci si sa vedem daca nu cumva cresterea vanzarilor BMW in segmentul premium se datoreaza scaderii nivelului de cultura.
A, si sa nu uit: statistica sa fie facuta in afara Romaniei si sa nu includa Romania este esential ! In Romania stim sigur ca vanzarile BMW sunt invers proportionale cu gradul de inteligenta.
Oricum repet BMW vinde cel mai bine in segmentul premium asta e clar. Si nu am BMW
BMW face o noua familie de modele cu tractiune fata pe platforma noului Mini care se lanseaza in noiembrie. va fi vanul active tourer, un seria 1 cu tractiune fata, un seria 1 sedan, o masina si mai mica ca seria intre seria 1 si Mini si viitorul X1 care va avea tractiune fata sau integrala.
iar din seria 1 doar coupe-ul si cabrio raman cu tractiune spate si o se numeasca seria 2.
Ce treaba are desteptaciune, nivelul de cultura, etnia si omul care cumpara cu marca ?
Nu mai asociati marcile cu oamenii...fiecare isi cumpara ce ii place si dupa posibilitati. Daca BMW este mai dorit ca alte marci de ,,snapani si melteni'' in Romania asta nu inseamna ca un bun medic cult si invatat cu bun simt (Oprescu de ex. care este fan BMW si are doua parca) trebuie sa renunte la BMW ca se stie ca e marca preferata a gibonilor.
Desigur BMW nu ar publica niciodata o astfel de statistica in Romania si ceea ce am scris eu aici este pura imaginatie, pentru ca asa ceva nu se intampla pe la noi. Toti posesorii de BMW sunt de fapt olimpici si se pricep cel mai bine la motoare si masini. Ii intalnim zilnic in trafic si sunt cei mai respectuosi. Te respecta cu cate o injuratura, depasire la limita si frana in fata ta, eventual mai sar si la bataie, ca "doctorii" au muschi foarte bine dezvoltati.
Apropo de condus fara permis si super meseriasi.
Uite aici o stire cu cei pe care ii aveti in club: http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Accident+grav+in+Valcea+soldat+cu+doi+morti+si+patru+raniti
Asta nu avea nici permis, probabil ca avea 2 lei in buzunar si o fi luat BMW-ul cu 1000 de euro. Daca nu era asa disctrus si prost, probabil ca dadea vreo 50.000 pe-un Volvo si nu mai facea din astea.
Da' la cat sunteti de multi si pampalai, nu e de mirare ca se moare pe capete in Romania in accidente provocate de meseriasi experti in masini.
p.s. nu prea am vazut prin romanica bemveuri de colectie, asta spune multe despre asa zisii fani bmw