BMW pregătește îmbunătățiri pentru X1 plug-in hybrid: ediția comercializată exclusiv în China va avea o autonomie în modul electric de până la 110 kilometri

de Cornel Șocariciu
Vineri, 22.03.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW anunță o serie de îmbunătățiri în dreptul versiunii X1 PHEV. Modelul hibrid destinat exclusiv pieței din China va primi o serie de modificări menite să ofere o autonomie în modul electric de până la 110 kilometri (NEDC) și un consum mediu mixt de carburant de 1.3 litri/100 de kilometri (NEDC).

BMW va lansa o versiune îmbunătățită a lui X1 xDrive25Le în cadrul Salonului Auto de la Shanghai, eveniment care își deschide porțile la jumătatea lunii aprilie.

Modelul este destinat exclusiv pieței din China, producția fiind alocată uzinei din Shenyang. Noua versiune pregătită de constructorul german va dispune de un sistem plug-in hybrid îmbunătățit și gândit pentru a oferi un consum de carburant mai mic și o autonomie mai bună în regim electric.

Sistemul plug-in hybrid pregătit de nemți este format dintr-un motor pe benzină de 1.5 litri cu trei cilindri și un motor electric. Unitatea cu combustie internă pune în mișcare roțile de pe puntea față, în timp ce motorul electric acționează roțile de pe puntea spate. În total, sistemul plug-in hybrid oferă 231 de cai putere și 382 Nm.

Resursele sunt gestionate de o cutie automată cu șase trepte Steptronic. În aceste condiții, BMW spune că viitoarea versiune a lui X1 xDrive25Le va putea accelera de la 0 la 100 km/h în 7.4 secunde.

Mulțumită unui pachet nou de baterii, SUV-ul producătorului german va fi capabil să parcurgă până la 110 kilometri în regim electric.

Pentru moment, valoarea a fost calculată conform vechiului standard NEDC. Totodată, consumul mediu mixt anunțat de constructorul german este de 1.3 litri/100 de kilometri (NEDC).

Vechiul X1 xDrive25Le (foto) promitea o autonomie în modul electric de până la 60 de kilometri, în timp ce consumul mediu mixt anunțat de producător era de 1.8 litri/100 de kilometri. 

Comentarii (2)

  • ACE - Craiova
    Cei 110 km autonomie in ciclul NEDC inseamna cca. 80 km in ciclul WLTP - ceea ce este peste MITSUBISHI Outlander PHEV (50 km)....cel mai bine vandut SUV PHEV din Europa....
    Lucrurile arata din ce in ce mai bine....in zona PHEV-urilor. Eu unul as prefera 100 km in ciclul WLTP - excelent pentru o masina practica ce poate fi utilizata in orice conditii.
    10 4
  • Edikkk
    Păcat că este EXCLUSIV pentru CHINA!!

    SUA au Tesla, China cele mai mari vânzări de electrice şi PHEV...

    Europa la curw vacii .... Lângă Africa şi restul.

    Plus preţurile cele mai mari.

    Ruşine!!
    7 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru