BMW Pininfarina Gran Lusso Coupe - imagini şi detalii oficiale cu exerciţiul de design

de Bogdan Mirică
Vineri, 24.05.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW şi Pininfarina vor prezenta în cadrul Concursului de Eleganţă Villa d`Este primul rod al colaborării lor. Se numeşte Gran Lusso Coupe şi este o versiune redesenată a actualului Seria 6 Gran Coupe.

După ce a stârnit interesul publicului cu o serie de teasere şi un comunicat de presă succint, BMW revine astăzi cu o galerie foto completă a conceptului Gran Lusso Coupe, dezvoltat alături de Pininfarina. Prototipul este o interpretare luxoasă a unui coupe BMW, văzută prin ochii unui designer de top în luma auto.

Aşteptat să debuteze oficial în Cadrul Concursului de Eleganţă Villa d`Este, noul Gran Lusso Coupe păstrează elementele definitorii ale unui model BMW: ampatament lung, capotă extinsă a motorului, console scurte şi habitaclu împins spre spate, cu o linie a acoperişului ce coboară uşor.

Design exterior Pininfarina

Esential 21 de inch este dimensiunea jantelor instalate pe conceptul Gran Lusso Coupe.
12 cilindri se ascund sub capota noului BMW Pininfarina Gran Lusso Coupe.
48.000 de ani este vârsta lemnului Kauri, folosit la interiorul noului concept.
De asemenea, partea frontală aminteşte de identitatea BMW cu ajutorul grilei duble, o marcă specifică brandului din Munchen. Practic, tot aspectul frontal se concentrează în jurul grilei din aluminiu mat şi inserţiei de metal neagră.
Grila este aplecată înspre şosea pentru a sugera agresivitate şi pentru a aduce aminte de vechile modele ale brandului.

Capota, sub care se ascunde un motor V12, a fost şi ea redesenată, în vreme ce folosirea tehnologiei LED la nivelul blocurilor optice oferă un aspect contemporan farurilor ce poartă amprenta Pininfarina. Partea frontală este completată de spoilerul cu o priză de aer unitară şi generoasă, cu o extensie pe toată lungimea sa şi inserţii cromate.

Profilul este conturat cu ajutorul unor bosaje amplificate, la baza cărora apare logo-ul Pininfarina. Bosajele găzduiesc jante generoase, de 21 de inch, cu cinci spiţe şi un design individualist, marcate de finisaje din aluminiu şi inserţii negre, sinonime cu grila faţă.

Posteriorul vine cu o nouă îmbinare la nivelul uşii portbagajului şi a liniei plafonului. Stopurile păstrează forma literi L, specifică modelelor BMW, dar primeşte o linie mult mai elaborată, cursivă şi fluidă.

Interior cu lemn vechi de 48.000 de ani

Urmareste Automarket
La interior, conceptul primeşte scaune cu suport lateral generos, semnate de Pininfarina, şi o planşă de bord orientată către şofer, cu o ergonomie redesenată.
Vedeta interiorului este, fără îndoială, lemnul Kauri, provenit din mlaştinile din Noua Zeelandă, cu o vârstă estimată de 48.000 de ani. Toate elementele de lemn regăsite în interior au fost confecţionate dintr-o singură bucată de Kauri, şlefuită şi lăcuită, care îşi schimbă culoarea de la auriu, la roşu şi maro, în funcţie de incidenţa luminii.

Pielea provine din Italia, de la celebra fabrică de pielărie Fogliazzo, şi are culorile negru şi maro Tobacco. Nu lipsesc finisajele cromate de culoare neagră. Plafonul a fost şi el personalizat cu lână italiană virgină, cu motivul „Principe di Galles”.

Comentarii (13)

  • antiqua
    da,reusit designul dar parca ar fi fost mult mai fain ,elegat si....mai potrivit in patru usi...
    5 23
  • Daca nu va exista o versiune coupe de serie, concurent pt Mercedes CL, sper macar ca se vor inspira de aici pt viitorul seria 7, cred ca sunt sanse avand in vedere ca interiorul este de la seria 7 preluat.
    15 2
  • Probabil o sa faca un concurrent pentru CL, dar nu o sa-l produca asa pt ca I-ar da 1000 la 0 la pauza. Arata demential. Se indreapta intr-o directie buna BMW.
    19 4
  • Batranu'
    Sau,cel mai frumos,sa reinvie seria 8.Un concurent adevarat pentru supercarurile puternice,dar si un gran turismo de lux.Eh,vise.....
    18 4
  • pininfarina ramane un etalon bravo lor
    17 1
  • Catalin
    apreciez foarte mult ca s-a folosit acel lemn de 48.000 ani, probabil si-a trait viata si facea umbra degeaba ! am venit noi si l-am cules, nu-l mai revendica nimeni, ashtia de la AMG dormeau pe ei !
    6 14
  • razvanis
    Foarte posibil sa privim acum ADN-ul viitorului 7.
    15 1
  • vise vise vise............
    toate conceptele spectaculoase de la bmw.......nu au intrat in productie de serie......niciodata.........
    CS concept,M1 Hommage......si acest Gran Lusso........modele cu care bmw ar avea de castigat in imagine........mai mult decat siar fi dorit.......
    pacar ca nici un model din cele amintite nu vor ajunge in productie.......
    8 7
  • astia dela bmw sunt buni dar sa apară pe strada măcar 10 la suta din conceptele aratate nimic.
    Au făcut BMW Gina nu l-am mai văzut , Hommage tot , CS tot,
    I8 super car după cum vad nici in 2014 nu o sa mai apară tot concept o sa rămână ,
    Zagato concept a murit si multe altele ne aratam fitele doar in concepte si in poze pe strada lăsăm cocosatii de seria 3 GT DI SERIA 5 GT sa sperie oamenii .
    BMW sa nu se uimeasca la sfârșitul anului de ce e pe locul 2 sau 3 deoarece Audi nu face atâta ra*hat ca BMW .
    Am apreciat mereu BMW deoarece au fost cei mai buni la moment am mari indoieli asupra asta nu mai cred in ei, ei se autodistrug .
    Lansează pornografii si nu mașini alde gran turismo și x1 seria 1 parca are ciclu menstrual masina aia nici sa duc prune in ea nu r buna e urata de mie greata sa ma uit.
    Sa tineti minte cum BMW ajunge pe locul 3 cu așa pornografii.
    19 14
  • Modelul i8 se testeaza de mai bine de un an prin toata lumea, daca ramanea la stadiul de concept nu s-ar fi intamplat asta, nu mai crezi in Bmw? Nu este mare paguba, vor supravietui acestui "soc".
    12 2
  • i8 apare in 2014. nu stiu cand iese Becali din inchisoare dar i8 apare sigur in 2014. si arata aproape la fel ca si conceptul.
    6 0
  • @@@ BMW
    Ei il testeaza si tot il vor testa pana cand o sa apara altii cu adevarate super masini ca deja i8-ul o sa ramana invechit si demodat pe langa concurenta .
    In 2008 promiteau un super car pana in 2011 -2012 , pe urma prin 2010 au zis ca noul super car va aparea in 2012 -2013
    acum suntem in 2013 si se vehiculeaza ca deja va aparea in 2014-2015 .
    Pai masina asta nu va mai surpinde pe nimeni chiar daca va aparea va fi un GUNOI care cu 8-9 ani in urma parea SUPER RACHETA acum va vi depasit de CONCURENTA ca de exemplu LEXUS LF care e mult mai aproape de realitate.
    Dar BMW ce va face tot va investi in GRAN TURISMO , in COCOSATI, in CAMILE si in animale ., numai nu in masini.
    Uitati-va ce masini pregateste acum MERCEDES-BENZ ????
    NOUL E-class E63 AMG scote suta in 3.8 secunde .
    Noul S-class e BESTIAL lux suprem e lider in CLASA .
    CE face BMW ???
    scoate x1 , x2, 3GT , X4 si inca ce pornografii vor sa mai scoata .
    Ca deja 5 GT am auzit ca in SUA o scot din productie .
    EU cand spuneam pe PROMOTOR cu 2 ani in urma ca BMW o sa fie in pierderi cu 5 GT alde LAUCALIN si ALDE SAABCUANTIC spuneau ca sunt nebun.
    Pai uitativa ca s-a adeverit .
    Acum fiti atenti peste 2 ani va scriu ca 3 GT va da faliment si ne vedem pe automarket peste 2-3 ani sa vedeti intr-un anunt cum BMW scoate din productie 3 GT .
    BMW a angajat pe cineva sa ii ruineze din interior .
    Cum era BANGLE dar masinele BMW erau URITE , FRUMOASE dar MASCULINE .
    astea noi alde seria 1 , 3 GT si 5 GT , X1 sunt niste piz***e muieresti.
    3 5
  • Vasilica
    Nu imi place stilul italian aplicat unui BMW.
    BMW trebuie sa ramana BMW! Arata extraordinar de bine fiind doar BMW.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru