BMW micsoreaza productia in Germania
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
BMW a anuntat ca va micsora productia de modele in fabricile sale din Germania. In primele cinci luni ale anului 2009, BMW va produce cu 80.000 mai putine unitati fata de cat erau planuite initial. Directorii BMW nu au strabilit inca in care fabrica vor micsora productia, dar scaderile de productie vor fi impartine intre fabricile din Berlin, Landshut si Munchen.
Compania bavareza a fost nevoita sa reduca productia din cauza ca vanzarile din primele doua luni ale acestui an au scazut cu 25 de procente. Potrivit estimarilor facute de specialistii BMW, vanzarile companiei bavareze vor scadea cu peste 10 procente in decrusul acestui an. Aceasta veste vine la doar o saptamana de cand BMW a anuntat ca profiturile companiei au scazut cu 90 procente in decursul anului trecut.
Via | 4wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Conceptul Italdesign Quintessenza este un pick-up coupe electric. Acesta are 4 motoare electrice, fiecare motor fiind integrat în roată. În total, mașina dezvoltă 2.000 de cai putere. (21.01)
-
Constructorul britanic de automobile anunță că, în 2026, va lua startul la celebrul Raliu Dakar și în Campionatul Mondial de Rally-Raid, cu un prototip bazat pe modelul Defender OCTA. (21.01)
-
Alfa Romeo adaugă o nouă serie specială în gama sa de 3 modele pentru anul 2025. După anunțarea seriei speciale Tributo Italiano la sfârșitul anului 2023, Alfa Romeo a prezentat seria următoare, denumită Intensa, la Salonul Auto de la Bruxelles. (20.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Mercedes a scapat de rapciuga Chrysler care ii tragea in jos (acum i-a luat la "dans" Fiat - se potrivesc mai bine ca vorbim de 2 branduri cu un renume asemenator adica fiabilitate redusa) si a inceput sa isi revina iar Audi sta bine financiar si e pe un trend ascendent in multe privinte.
O fi timpul sa se mai schimbe ordinea? Nu stiu dar e cert ca BMW s-a intins cam mult pentru statutul asta de lidder premium si acum e cazul sa se consolideze.
Dute ma in pruna.
deci mini ..e miezu
Si Mini conteaza in evaluare pentru ca e produsul aceleiasi companii. Cand discutam situatia financiara a companiei luam in calcul toate brandurile iar Mini este tot o masina premium chiar daca e foarte mica.
Mercedes e o mare forta industriala; nu uitati ca ei ca grup produc si vagoane de metrou si camioane si multe altele. E greu de comparat...
Audi e unul din brandurile grupului VAG, cel mai solid financiar pe partea auto in Europa, grup detinut de cel mai profitabil producator auto, Porsche.
In aceste conditii este evident ca pozitia cea mai fragila o are BMW care a muncit si investit mult in ultimii ani pentru statutul de producator premium lider si cand sa tragafoloasele s-a complicat jocul. Spre deosebire de altii BMW nu e un asa de mare conglomerat industrial si rezervele nu sunt la nivelul celorlalti.
Intre Mercedes si Audi va fi greu de facut o rocada, dar nu imposibil. Mercedes are avantajul unei imagini si perceptii greu de combatut dar Audi vine din pozitie de challenger si pe langa motivatie are banii si tehnologia sa se lupte.
Ramane sa vedem...