BMW M5 nu va primi nici tracţiune integrală şi nici versiune Touring
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Albert Biermann, Şeful Departamentului de Dezvoltare a Produselor a diviziei M de la BMW, a adus o pată de lumină asupra viitoarelor modele ramurei sportive a constructorului german. Cele mai multe lămuriri au venit în privinţa noului M5 F10, iar explicaţiile au fost pe cât de multe a putut să ofere reprezentantul unui constructor fără să dezvăluie proiectele secrete. Prima veste este că viitorul M6 debutează în vara anului viitor, iar Biermann a declarat că îşi doreşte din suflet un Z4 M, deşi nu-l poate construi acum deoarece nu ar fi profitabil.
BMW M5 F10 nu va beneficia şi de o versiune Touring, deoarece generaţia precedentă a fost vândută în doar 1.056 de exemplare la nivel global. Numărul de unităţi nu a fost suficient pentru a justifica dezvoltarea unei noi versiuni de performanţă a break-ului bazat pe Seria 5 F10. Cei de la BMW au mai refuzat un proiect de M5 Touring, în cazul generaţiei E39, dat proiectul respectiv a fost anulat din cauza unei probleme la suspensiile spate, pe care nu au reuşit să o rezolve fără să afecteze portbagajul.
Actuala generaţie a lui M5 nu va fi oferită cu tracţiune integrală, dar următoarea generaţie ar putea beneficia de acestă tehnologie dacă inginerii BMW vor considera necesar acest lucru. Utilizarea diferenţialului cu distribuţia variabilă a cuplului motor nu avea sens pe M5 F10, spun cei de la BMW, tehnologia respectivă urmând să rămână exclusivă versiunilor cu xDrive.
În ceea ce priveşte versiunea cu transmisie manuală a lui M5, aceasta este construită doar pentru piaţa din Statele Unite ale Americii. Din păcate, această versiune implică costuri ridicate pentru inginerii BMW, iar un şofer nu va putea să fie niciodată la fel de rapid ca transmisia DCT. Resursele utilizate pentru adaptarea lui M5 pentru o transmisie manuală ar putea fi folosite în altă direcţie, consideră Albert Biermann, dar vor mai oferi această opţiune cât timp cea mai mare piaţă de M-uri o cere.Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Gordon Murray anunță o că supercar-ul T.33 va primi o nouă versiune în vara anului viitor. Aceasta va fi echipată cu același motor V12, aspirat natural, dar singura transmisie disponibilă va fi una manuală cu 6 rapoarte. (30.12)
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
Comentarii (2)