Esential
560 | de cai putere ar putea avea viitorul BMW M5 de serie. |
690 | de Nm ar putea fi cuplul viitorului BMW M5 de serie. |
4.5 | secunde ar urma să fie timpul de accelerare de la 0 la 100 de km/h al viitorului M5. |
560 | de cai putere ar putea avea viitorul BMW M5 de serie. |
690 | de Nm ar putea fi cuplul viitorului BMW M5 de serie. |
4.5 | secunde ar urma să fie timpul de accelerare de la 0 la 100 de km/h al viitorului M5. |
Dezvăluirea oficială a noului BMW M5 Concept a dat naştere unor numeroase speculaţii privind performanţele viitoarei berline sportive. Potrivit britanicilor de la Autocar, motorul V8 de 4.4 litri, ascuns sub capota viitorului M5, va putea fi capabil să livreze 560 de cai putere şi 690 de Nm, resurse apropiate de cele ale fraţilor mai mari, X5 M şi X6 M.
Aşteptat să debuteze în versiune de serie în această toamnă la Frankfurt, M5 va beneficia de o versiune modificată a propulsorului V8, capabilă să exploateze mult mai bine turaţiile înalte. Resursele îi vor permite sedanului să atingă 100 de km/h în doar 4.5 secunde, un timp similar celui obţinut de rivalul său din Stuttgart, Mercedes E63 AMG, dar mai bun cu 0.2 secunde decât cel al vechii generaţii.
Constructorul bavarez se va îngriji şi de consumul şi emisiile noii generaţii M5. Raportat la vechiul model, sedanul de performanţă va înregistra un consum cu 25% mai mic, mulţumită sistemului de recuperare a energiei de frânare, a sistemului start-stop şi a alternatorului dezactivabil. Unitatea V8 va fi asistată de o transmisie cu opt rapoarte şi dublu ambreiaj, semnată de Getrag, oferită cu padele în spatele volanului.
Pe viitor, divizia M pregăteşte introducerea propulsorului V8 de 4.4 litri şi pe viitoarea generaţie M6, în variantele Coupe şi Cabrio, dar şi pe derivatul cu patru uşi al modelului, mult vehiculatul GranCabrio, rival pentru Mercedes CLS.
Constructorul german nu se va opri însă aici. Potrivit lui Albert Biermann, responsabilul departamentului de cercetare şi dezvoltare BMW, "pe viitor vor exista surprize cu tracţiune integrală în cadrul diviziei M". Declaraţia anunţă practic o variantă cu xDrive a actualului M5, destinată în special publicului din America de Nord, mare amator de tracţiune integrală.
via | autocar
Ce poti sa le ceri americanilor? Aia vor sa mane vitele cu M5 in ranch-urile din Texas( US, Atentie nu TX, Bulgaristan) :))
Nu stiam ca BMW produce si Maserati-uri si nu stiam nici ca Maserati GrandCabrio este rival cu Mercedes CLS ... interesant .