BMW M5 costă 107.136 euro în România
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Importatorul BMW în România a anunţat preţul noului M5. Super-berlina din Munchen costă 107.136 euro cu TVA inclus. Modelul este oferit într-o singură versiune de echipare şi, evident, alături de o singură motorizare – un V8 de 4.400 cmc, care dezvoltă 560 CP între 6.000 şi 7.000 rpm. Cuplul motor maxim furnizat de această unitate este de 680 Nm şi este oferit între 1.500 şi 5.750 rpm. Accelerarea de la 0 la 100 km/h este realizată în 4,4 secunde, în timp ce timpul 0-200 km/h este de 13 secunde. În ciclul standard de test utilizat în Uniunea Europeană, noul BMW M5 consumă 9.9 litri la sută în regim mixt, în timp ce emisiile de CO2 sunt de 232 grame pe kilometru.
În comparaţie cu generaţia precedentă, noul M5 este cu 10% mai puternic şi oferă cu 30% mai mult cuplu, deşi consumă cu 30% mai puţin carburant. Acelaşi motor este găsit şi pe X5 M sau X6 M. În timp ce X5 M şi X6 M au la dispoziţie o cutie automată cu opt trepte, noul M5 va fi strunit printr-o transmisie automată cu dublu ambreiaj M DCT, care oferă şapte rapoarte.
Viteza maximă este limitată la 250 km/h, dar pachetul M Driver înlătură această restricţie şi permite atingerea unei viteze de 300 km/h.Noua generaţie BMW M5 a reuşit un timp de 7 minute şi 55 de secunde pe Nurburgring, mai bun decât cel obţinut de Porsche Panamera Turbo şi cu 15 secunde mai bun decât cel al principalului rival, Mercedes E63 AMG. Pentru fanii statisticilor, timpul înregistrat de noul M5 este chiar identic cu cel reuşit de vechiul Ferrari F430 pe Nurburgring în anul 2005. Performanţa este una deosebită dacă ne raportăm şi la vechea generaţie M5, echipată cu un motor V10 de 507 cai putere, care reuşea să parcurgă Nurburgringul în 8 minute şi 13 secunde.
Via | BMW
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Intern
-
Holand Automotive Group este noul partener oficial Ferrari la București, începând cu luna ianuarie 2025. Forza Rossa și-a vândut toate activitățile comerciale după 18 ani de activitate. (21.01)
-
Potrivit celor mai noi date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, producția de mașini din țara noastră a atins un nou record în 2024. Anul trecut au fost produse peste 560.000 de mașini în România. (17.01)
-
Noua Dacia Bigster poate fi comandată în România. Disponibil în patru niveluri de echipare, noul SUV de segment C pornește de la 23.000 de euro, cu TVA inclus. (09.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Baga mare cu Nissan GTR ;)
In plus, se remarca prin designul mult mai rafinat si elegant.
Ambele sunt performante, e adevarat, dar e ca si cum ai compara o bere cu un pahar de whiskey.
whatever era vorba de PRET SI PERFORMANTA wtf
CCC - poti sa mori "lejer" si intr-un 520d ... este suficient sa adoarma un sofer de tir care are 18ore de condus si jucarioara aia de-i masoara traseul "masluita" . La banii pe care ii cere M5 primesti mai mult decat o masina in care poti sa mori in cam 4 secunde .. cu plecare de pe loc
Posted: 19 Nov 2011 03:29 AM PST
Publicatia germana Sport Auto a dus noul BMW M5 2012 pe circuitul de la Hockenheim si a reusit un timp de 1:12.9 pentru o tura pe celebrul circuit. M5-ul de 560 CP a impresionat prin dinamica longitudinala si a reusit deasemenea sa scoata un timp de tura foarte bun.
Generatia anterioara M5 E60 inregistrase pe acelasi circuit un timp de 1:15.6, in vreme ce modelul mai puternic ALPINA B5 BiTurbo a inregistrat performante usor mai bune: 1:14.5. Concurenta a ramas cu o secunda mai in urma: Mercedes CLS 63 AMG a terminat o tura de circuit in 1:13.9 minute. Un timp usor mai bun a fost inregistrat de Porsche Panamera Turbo – 1:13.7.
BMW M5 F10 a accelerat de la 0 la 100 km/h in 4,1 secunde, iar dupa 12.4 secunde de la start era deja la 200 km/h.
Aceeasi publicatie a relatat si faptul ca M5 a dezamagit la capitolul consum de carburant. Astfel, consumul mediu inregistrat a fost de 17.9 l/100 km.