BMW M3 Concept
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa mai multe luni de speculatii si numeroase fotografii spion, BMW a dezvaluit unul dintre cele mai asteptate concepte ale anului: M3. Prezentat in cadrul conferintei BMW de la Geneva, conceptul va sta la baza versiunii de productie a modelului M3. Un oficial BMW a declarat ca productia este programata sa inceapa in cateva luni si ca modelul final va fi similar conceptului.
M3 Concept imprumuta de la actuala Serie 3 coupe doar componentele usoare, cum sunt usile si portbagajul. In rest, fiecare parte a caroserie a fost redesenata si a primit elemente noi precum: un acoperis din fibra de carbon, o capota din aluminiu, prize de aer laterale in stilul M, praguri sport si oglinzi laterale redesenate in acelasi stil M si un spoiler discret. Conceptul a fost echipat cu jante de 19 inch din aliaj usor, care cantaresc doar 8 kilograme fiecare.
Noul concept M3 va fi propulsat de un motor V8 de 4.0 litri, care dezvolta 420 de cai. Puterea va fi directionata catre puntea spate cu ajutorul unei transmisii noi.
O cutie manuala cu sase trepte sau una automata DSG vor inlocui actuala transmisie SMG. Actualul propulsor este un derivat al motorului V10 de 5.0 litri regasit pe sedanul M5. De asemenea, este de asteptat ca propulsorul V8 sa imprumute cilindrii de la cel V10. Componente interne din aliaj usor ii vor permite motorului o turare de pana la 8000 rpm. Aceasta performanta, combinata cu a treia generatie Bi-VANOS de control variabil al valvelor, va duce la o putere mai mare chiar si la o turare mica a motorului.M3 Concept accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 4.9 secunde, o performanta nesatisfacatoare in conditiile in care, actualul 335i, testat de revistele de specialitate, a realizat acelasi timp. Cu toate acestea, varianta de productie a M3 va beneficia de cativa cai putere in plus, acceleratia 0-100 km/h realizandu-se in mai putin de 4 secunde. Ca majoritatea modelelelor germane de performanta, viteza maxima va fi limitata electronic la 250 de km/h.
Pachetul de performanta este completat de o suspensie noua din aluminiu. caroseriei, materiale care coboara centrul de greutate.
Acoperisul din fibra de carbon va fi disponibil doar pentru versiunea coupe si CSL, sedanul beneficiind de un acoperis traditional din otel. Dinamica automobilului este imbunatatita de materialele usoare folosite la constructiaAdauga un comentariu
Ultimele stiri din Concepte
-
Compania britanică Evice a lansat prototipul XP1, o reinterpretare modernă pentru clasicul model Rolls-Royce Silver Shadow. XP1 este complet electric, are 400 de cai și o autonomie de peste 320 de kilometri. (17.12)
-
Dacia a dezvăluit o ediție specială pentru modelul Duster, inspirat din legendarul Raliu Dakar. Acesta este un concept unicat realizat ca un omagiu pentru participarea mărcii românești la Dakar. (06.12)
-
Jaguar a prezentat oficial noul concept Type 00. Acesta anunță startul noii epoci electrice pentru marca britanică, precum și primul model de serie din noua eră a brand-ului, care va fi lansat în 2025. (03.12)
- Kia recheamă 23.000 de exemplare EV9: lipsesc șuruburile de prindere pentru scaunele din spate
- Noul Leapmotor C10 REEV: versiune nouă, cu range extender și autonomie de 950 km
- China: Electricele vor depăși termicele, din punct de vedere al vânzărilor, în 2025
- Dacia: cele mai vândute modele în Europa, în 2024
- Mazda MX-30: versiunea pur electrică dispare din ofertă
ASA CA NU MAI MANCATI KK
AM BMW-UTZUL ASTA SI SUNT F MULTUMIT DE EL, CAND A INVENTAT BMW-UL GPS-UL AFISAT DIRECT PE PARBRIZ NICI NU APARUSE LEXUS SAU ALTE MAGARII DIN ACESTEA. NU CRED CA MAI TREBUIE SA ENUMAR MULTELE PIESE DE TEHNOLOGIE NEMTEASCA CARE AU PUS AMPRENTA PE ACESTE MASINI,FARA SA MAI SPUNEM CA AM SI TELEVIZOR IN EL SI MERE F BINE
its lights nu erau "componente usoare" sau cum le-ai zis tu..ci faruri..iar nu portbgajul pastrat..ci doar capacul lui...ma-ntelegi?
ti-am dat doar doua exemple...ca textul de altfel e paralel oricum..sunt multe lucruri inventate...deci sa-ti explic.cand nu stii..scrii doar ce stii..daca nu stii..nu scrii doar ca sa fie..ca sa umpli spatiul..capisci? Cititorii tai (daca exista) cauta informatii corecte, chiar daca sunt scurte...si mai putin abureala..
nu fac reclama, dar intrati pe site-ul de mai jos si cititi de M5-ul cu turbina si mai taceti din gura
http://www.worldcarfans.com/tuners.cfm/country/gcf/tunerID/7070319.002/bmw/810bhp-bmw-v10-m5-by-currency-motor-cars
"inegalabi", da maestre, si Brusli in face pe Vandam da daca vine Arnold ii incinge pe amindoi. Nu te indrepta spre sfera penibilului incepind sa compari masini cu turbo/tunate de diversi pe care nu ii intereseaza ca schimba motorul in 10 000km. Mentine discutia pe linia de plutire, adica noul M3 (stock) contra concurenta (STOCK).
Oricum orice masina nemtzeasca e mult mai tare decat orice panarama japoneza si americana, care chiar daca vand milioane de masini!!!
Apropo ce face toyota in formula 1??? A castigat macar vreo cursa??? Nici daca ar fi descalificati toti ceilalti nu ar fi in stare sa termine!!!
Ati innebunit cu audi , de ani de zile se chinuie sa intreaca BMW si MERCEDES dar nu reusesc , vai de ei . Am vazut un test in care RS4 este mai bun ca BMW seria 3 , deci nu M3 si audi avea V8 si BMW L6 si era mai bun la viteza nu la condus . Stiati ca motoarele in V ar trebuii sa fie cele mai puternice , BMW a reusit cu motoarele in linie putere mare si consum rezonabil .