- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
General
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
BMW M3 aniversează 25 de ani de la debut
Foarte tare !
Scopul era simplu - schimbai mult mai repede din 2 în 3 şi din 4 în 5.
Treapta 1 o foloseai o singură dată - la demaraj, deci nu era nevoie să fie în linie cu treapta 2 - aşa cum este la 99% din modelele echipate cu transmisie manuală de pe piaţă.
Super ideea !
Totusi, era vreun sistem de siguranta pentru a evita cuplarea masarierului accidental?
Adică trebuie sa dai în levierul schimbătorului „ca dementu„ ca să dai R aiurea.
Oricum, te obişnuieşti rapid cu chestiile astea, nu-i chiar atât de complicat.
Faptul ca marsarierul este "in zona" unde era treapta 1 nu cred ca poate sa aduca un risc major de accident, cum zicea si Sebastian T. nu foloseai 1-a decat la pornire :)
Cred ca un posesor de M3 d'ala se poate obisnui rapid de tot cu pozitia vitezelor , fara sa transpire in parcare :P
Ca asistari nu prea aveai...mai deloc.....deci cine conduvea bine o asemenea masina chiar era ceva de capul lui....
nu ca in zilele de astazi, cand toti ciumpilicii se dau rotunzi cu BMW si cat sunt ei de soferi....
si de fapt in caz de vre-o prostie ii scapa electronica (dupa mine din pacate).
Oricum, ca un fan mai putin de BMW la ora actuala zic, un BMW din vremurile bune nu as refuza....si nu pentru a face grozavii cu el ci pentru a stii ca ai sub fund o masina adevarata care inspira respect prin ceea ce a fost este si va fi, dar ma refer strict la acele modele de inceput.
@mog: doar in campionate nationale si echipe private.
Uzina nu s-a implicat in raliuri cu e30-ul desi masina a avut un deosebit succes pe asfalt fiind folosita si astazi in diverse raliuri cum ar fi raliul de anduranta Targa Tasmania.