Comentarii (13)

  • BRAVO
    Daca s-ar mai produce in prezent asa ceva , sigur s-ar mai vinde.
    12 2
  • .marius.
    Ia uitati`va cum era plasata treapta 1 la schimbatorul de viteze.
    Foarte tare !
    7 3
  • @.marius
    Aşa era şi la Mercedes-Benz (W201) 190 E 2.3 16v Cosworth.

    Scopul era simplu - schimbai mult mai repede din 2 în 3 şi din 4 în 5.

    Treapta 1 o foloseai o singură dată - la demaraj, deci nu era nevoie să fie în linie cu treapta 2 - aşa cum este la 99% din modelele echipate cu transmisie manuală de pe piaţă.
    11 2
  • AllanHeron
    da 25 de ani de cand de polueaza cu motoarele lor.....Garda Mediului ar trebui sa le dea o amenda pentru asta, de parca nu am avea destula poluare....
    2 28
  • .marius.
    @ Sebastian Toma
    Super ideea !
    Totusi, era vreun sistem de siguranta pentru a evita cuplarea masarierului accidental?
    5 1
  • @.marius
    Marsarierul este amplasat în ”stanga” faţă. Probabil că e acelaşi sistem ca la toate BMW-urile..

    Adică trebuie sa dai în levierul schimbătorului „ca dementu„ ca să dai R aiurea.

    Oricum, te obişnuieşti rapid cu chestiile astea, nu-i chiar atât de complicat.
    8 1
  • bmw m3
    iti dai seama ca te treceau toate apele in parcare...
    3 1
  • Pozitia vitezelor este un pic irelevanta -- ordinea schimbarii lor este aceiasi, "mana stie" unde trebuie sa bage schimbatorul daca in timpul acceleratiei "creierul" sesizeaza ca motorul se apropie de punctul unde pierde din cuplu, si invers, "mana stie" unde trebuie sa bage in viteza atunci cand pui frana si trebuie sa retrogradezi.

    Faptul ca marsarierul este "in zona" unde era treapta 1 nu cred ca poate sa aduca un risc major de accident, cum zicea si Sebastian T. nu foloseai 1-a decat la pornire :)

    Cred ca un posesor de M3 d'ala se poate obisnui rapid de tot cu pozitia vitezelor , fara sa transpire in parcare :P
    5 0
  • viva la BMW.......
    interesant cu amplasarea primei viteze.......
    2 3
  • Hunter
    Si nu doar in parcare te treceau toate apele...cam trebuia sa le ai cu volanu sa stapanesti un BMW M3 de genul celor din poze...aka...."ursulet".

    Ca asistari nu prea aveai...mai deloc.....deci cine conduvea bine o asemenea masina chiar era ceva de capul lui....
    nu ca in zilele de astazi, cand toti ciumpilicii se dau rotunzi cu BMW si cat sunt ei de soferi....
    si de fapt in caz de vre-o prostie ii scapa electronica (dupa mine din pacate).

    Oricum, ca un fan mai putin de BMW la ora actuala zic, un BMW din vremurile bune nu as refuza....si nu pentru a face grozavii cu el ci pentru a stii ca ai sub fund o masina adevarata care inspira respect prin ceea ce a fost este si va fi, dar ma refer strict la acele modele de inceput.
    8 1
  • intrebare
    au participat in raliuri cu m3-ul asta? e o poza aici care asa spune...
    1 1
  • bogdan
    bmw
    astea sunt poze de colectie de pe vremurile in care bmw facea masini cu personalitate
    2 0
  • @M
    La Multi Ani BMW M///

    @mog: doar in campionate nationale si echipe private.

    Uzina nu s-a implicat in raliuri cu e30-ul desi masina a avut un deosebit succes pe asfalt fiind folosita si astazi in diverse raliuri cum ar fi raliul de anduranta Targa Tasmania.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru