BMW a prezentat noul M2 Competition. Modelul constructorului german promite o serie de modificări de design, dar și performanțe sporite.
Din punct de vedere estetic, BMW M2 Competition vine cu prize de aer mai mari, o grilă mult mai generoasă, spoilere față și spate restilizate, dar și cu logo-ul M Competition în zona posterioară. Noul model produs de constructorul german poate fi comandat în nuanța Sunset Orange (disponibilă pe alte modele BMW M Performance) și, în premieră, alături de culoarea Hockenheim Silver.
La interior, sportivul bavarez a primit praguri inscripționate "M2 Competion", scaune sport M (opționale), accesorii din fibră de carbon și o tapițerie din piele și Alcantara. Pe tunelul median își fac apariția două butoane cu ajutorul cărora șoferul poate controla răspunsul motorului și pe cel al sistemului de direcție.
Standard, noul M2 Competition dispune de lumini adaptive cu LED și sistemul Park Distance Control. În materie de siguranță, modelul constructorului bavarez poate fi comandat cu tehnologia Driving Assistant care include Collision Warning cu Pedestrian Warning și City Brake.
De asemenea, nemții au pregătit sistemele Speed Limit Info și Lane Departure Warning.Sub capota lui BMW M2 Competition se află un propulsor derivat din cel folosit de nemți pe M3/M4. Unitatea de 3.0 litri cu șase cilindri oferă 410 cai putere între 5.250 și 7.000 rpm și 550 Nm între 2.350 și 5.200 rpm. Standard, M2 Competition este oferit cu o cutie manuală cu șase trepte. În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 4.4 secunde, iar viteza maximă este limitată la 250 km/h. Prin intermediul M Driver's Package, viteza maximă crește până la 280 km/h.
Opțional, clienții lui M2 Competition vor putea alege cutia M DCT cu șapte rapoarte. În compania acestei transmisii, M2 Competition accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.2 secunde. Consmul anunțat de BMW este de 9.2 litri/100 de kilometri (cu transmisia M DCT) sau 9.9-10 litri/100 de kilometri (cu transmisia manuală). Emisiile de CO2 variază între 209 și 228 de grame pe kilometru (în funcție de transmisia aleasă), iar pe anumite piețe din Europa, modelul producătorului german va avea și un filtru de particule.
Oficialii constructorului german spun că noul M2 Competition dispune de un sistem DSC (Dynamic Stability Control) complet recalibrat.
Acesta a fost setat special pentru noul model, iar același lucru s-a întâmplat și cu diferențialul cu alunecare limitată. Pentru și mai multă sportivitate, BMW spune că noul M2 Competition are o structură ceva mai rigidă și folosește o serie de elemente derivate din cele utilizate pe M3/M4.Prin dezactivarea sistemului DSC, șoferii vor avea acces la modul MDM (M Dynamic Mode). Acesta din urmă vine cu setări speciale gândite pentru un plus de performanță.
Sistemul de frânare standard este oferit cu discuri de 380 de mm pe față și 370 mm pe spate. Opțional, clienții pot alege sistemul M Sport brake. Acesta din urmă are discuri de 400 de mm pe față și 380 de mm pe spate.
Comentarii (0)