Actualul BMW M2 Competition este bazat în continuare pe vechea generație cu numele de cod F87 a Seriei 2. În curând, modelul M2 va fi produs și în iterația nouă a Seriei 2, lansată în 2021. Până atunci, însă, compania germană de tuning Manhart a decis să lanseze o versiune modificată a lui M2 Competition, care scoate în evidență potențialul maxim al mașinii.
Astfel, Manhart a dezvoltat o mașină destinată pentru circuit. Motorul de 3.0 litri, twin-turbo a primit un kit turbo nou și un intercooler nou, alături o evacuare modificată și o remapare software a propulsorului. Cu aceste modificări, motorul dezvoltă acum 630 de cai putere și un cuplu de 750 Nm.
Pe lângă motor, Manhart a adus modificări și la trenul de rulare. Frânele din față sunt preluate de la BMW M4 GT4, ceea ce înseamnă că etrierele au 6 pistoane, iar discurile au un diametru de 380 de milimetri. Frânele originale sunt păstrate în spate, iar suspensia este preluată de la specialiștii KW, care poate fi reglată în trei direcții.
De asemenea, mașina este dotată și cu jante de 19 inch.La exterior, mașina este vopsită în negru cu accente aurii. Și interiorul a suferit schimbări, deoarece scaunele spate lipsesc, iar în locul lor se află un rollcage. Scaunele față provin de la Recaro, iar padelele de schimbare a treptelor de viteză sunt din carbon, care se regăsește și în consola centrală.
via Manhart
Întreb pentru un prieten :)
Extrem de putin in comparatie cu orice rafinarie, uzina, termocentrala, santier de constructii, avion, vapor.
Plus ca masina nu merge 24 din 24 ca o fabrica.
Asa ca poti sa stai linistit, cum ai supravietuit pana acum, o sa supravietuiesti si de acum incolo, nu o sa mori de la poluarea provocata de masini, sunt polistiti care au stat 30 de ani in intersectii si nu au nimic, sunt fericiti la pensie.
Te pupa fratele tau, o zi superba!