Esential
320 | de cai putere ar putea avea noul BMW M135i. |
1500 | de kilograme ar putea avea noul BMW M135i. |
320 | de cai putere ar putea avea noul BMW M135i. |
1500 | de kilograme ar putea avea noul BMW M135i. |
BMW continuă să lărgească divizia sa M Performance Automobiles, menită să umple golul dintre versiunile de serie şi cele de performanţă. Noul produs se numeşte M135i şi este o versiune dopată a hatchback-ului Seria 1, dezvoltată pentru a menţine treaz interesul publicului în aşteptarea viitorului Seria 1 M.
Aşteptat să debuteze sub formă de concept în cadrul Salonului Auto de la Geneva, M135i se va alătura liniei ofensive compuse din M550d xDrive, X5 M50d şi X6 M50d. Deşi nu este un M pur-sânge, conceptul hatchback-ului ultra potent împărtăşeşte motorul şi cutia de viteze cu mai vechiul Seria 1 M Coupe, beneficiind însă de câteva modificări importante.
Deşi nu a publicat informaţii oficiale despre ceea ce vom regăsi sub capotă, ne putem aştepta ca motorul biturbo de 3.0 litri să ofere aproximativ 320 de cai putere şi un cuplu motor de 450 Nm, suficient pentru a putea emite pretenţii la fel de mari ca fratele Seria 1 M Coupe, la capitolul performanţe.
Cu o masă aproximată la 1500 de kilograme şi un raport de 220 cai putere pe tonă, noul M135i Concept ar putea accelera de la 0 la 100 de km/h în 4.9 secunde, adică la fel de repede ca Seria 1 M Coupe.
Viteza maximă va fi limitată tot la 250 de km/h.Pentru a putea păstra o ţinută de drum impecabilă, BMW a modificat suspensia, a mărit ampatamentul, a coborât garda la sol şi a instalat jante noi, de 18 inch, în spatele cărora se ascund discuri de 360 mm pe faţă şi 350 mm pe spate.
Conceptul pe care îl vom vedea la Geneva se individualizează prin body-kit-ul special, care include un spoiler cu influenţe M, blocuri optice cu lumini LED, carcase noi pentru oglinzile laterale, praguri mai mari, un deflector posterior fals, de culoare neagră, şi două terminaţii pentru evacuare.
Odată cu M135i, BMW lansează oficial şi primul derivat de caroserie al modelului său compact. Este vorba despre varianta cu trei uşi, anticipată de acelaşi M135i, cu o linie laterală mai pronunţată, ce urcă spre ultimul rând de montanţi, pentru a lăsa loc unor bosaje mai pronunţate. Probabil la Geneva vom vedea varianta cu trei uşi şi în versiunile mai cuminţi, existente deja pe piaţă.
Comentarii (4)