BMW M135i - 320 de cai putere pe versiunea hatchback a lui Seria 1

de Mircea Meșter
Vineri, 06.07.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW a prezentat astăzi detaliile şi fotografiile complete ale celei mai "nervoase" versiuni Seria 1 hatchback. Noul M135i promite 4.9 secunde pentru 0-100 km/h.

BMW a prezentat astăzi galeria foto completă a celei mai puternice versiuni dedicate noii generaţii Seria 1. Prezentat în versiune cu trei uşi, noul BMW M135i - denumirea oficială atinge zona M, dar lasă intact "adevăratul M" din gama BMW, Seria 1 M Coupe - vine cu performanţe remarcabile pentru o compactă şi cu cifre interesante la nivelul consumului şi al emisiilor. Noul model fusese anunţat de un concept de pre-serie lansat la Geneva, în luna martie a acestui an.

MOTOR ŞI PERFORMANŢE

Conform datelor prezentate de BMW, noul M135i este dotat cu un motor cu şase cilindri în linie de 3.0 litri care dezvoltă 320 de cai putere la 5800 rpm cu ajutorul unui sistem TwinPower Turbo. Cuplul maxim atins de motorul germanilor este de 450 Nm, disponibil între 1300 şi 4500 rpm. Cifrele excepţionale se reflectă şi la capitolul performanţe: Noul BMW M135i reuşeşte 0-100 km/h în doar 4.9 secunde în versiunea cu transmisie automată (5.1 în varianta manuală) şi atinge o viteză maximă limitată electronic la 250 km/h. Cutia automată face minuni şi la capitolul consum, acolo unde BMW anunţă doar 7.5 litri/100 km în regim mediu mixt, un rezultat cu 0.5 litri/100 km mai bun decât cel afişat de versiunea manuală a modelului bavarez.

Esential 320 de cai putere dezvoltă motorul de 3.0 litri cu şase cilindri în linie de pe M135i.
4.9 secunde este timpul în care M135i cu transmisie automată ajunge de la 0 la 100 km/h.
Diferenţele tehnice dintre M135i şi restul gamei BMW Seria 1 nu se opresc însă la motorizare.
Pentru a atinge un nivel dinamic excelent, inginerii nemţi au recalibrat suspensiile, direcţia (Variable Sports Steering) şi sistemul de frânare, acesta din urmă fiind înlocuit cu unul semnat M Sport. Acesta beneficiază de aportul de performanţă al unor discuri mai mari, al unor etriere vopsite în albastru care ascund patru pistonaşe şi al unor jante M din aliaj de 18 inch încălţate cu pneuri 225/40 pe faţă şi 245/35 pe spate. 

DESIGN

BMW M135i iese în evidenţă faţă de versiunile "normale" ale lui Seria 1 şi printr-un design modificat al zonei frontale şi al celei posterioare, schimbările vizând în principal spoilerele. Acestea determină o imagine mult mai sportivă decât cea cu care ne-a obişnuit noul Seria 1. Evident, nici interiorul nu a scăpat de modificări, acestea fiind subliniate mai ales de apariţia logo-urilor M135i, M sau M performance pe uşi, la nivelul pedalierului sau în zona ceasurilor de bord. În plus, clienţii care ale versiunea M135i a lui BMW Seria 1 se vor putea baza pe tapiţerie textilă/Alcantara disponibilă exclusiv pe acest model, pe un volan M Sport, pe tuşa estetică a cusăturilor albastre şi pe alte detalii minore care determină o atmosferă ceva mai sportivă la nivelul habitaclului.

via BMW

Comentarii (3)

  • Arata bine dracia asta de masinuta.Si are un cuplu motor destul de bun.Bravo lor!
    11 3
  • Diferenta optica fata de restul gamei echipata cu M Sport este evacuarea dubla (la fel ca la 335i, d, etc.)

    In rest si ceea ce este esential se afla sub capota.
    Puteati aminti ca va fi disponibila o versiune x-drive, dar si varianta cu 5 usi.
    7 1
  • 1 M a intrat in istorie, oare asta intra ?
    4 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru