În luna decembrie 2021, compania Our Next Energy (ONE), care a primit susținere inclusiv de la BMW i Ventures, a reușit o performanță uimitoare cu o baterie experimentală, denumită Gemini.
Acum, ONE anunță că a semnat o colaborare cu BMW și vor lucra împreună la un prototip iX care să atingă o autonomie de până la 965 de kilometri. Bateria care îi va permite acest lucru folosește cu 20% mai puțin litiu și cu 60% mai puțin grafit.
Prototipul în cauză va fi gata de teste până la sfârșitul anului curent. Între timp, ONE vrea să construiască o fabrică de baterii în Statele Unite ale Americii.
Pe termen lung, parteneriatul cu BMW înseamnă că tehnologia celor de la Our Next Energy se va regăsi, ulterior, pe modelele cu zero emisii ale producătorului din Munchen.
via Automotive News
Si cu toate astea tot se vor trezi multumiti care conduc diesel continuu 1000km fara sa opreasca sa alimenteze:))
E o stire interesanta totusi venind din partea BMW care afirma ca sustine motoarele termice inca vreo 20-30 de ani.
Mihăiță este vorba de un proiect, si se poate pune baterie si pentru 1.500 de km, doar ca o sa aibă o tona doar bateria si masina costa peste 100.000 de euro. Altfel nu ar fi proiect, ar fi realitate. Doar nu crezi ca au găsit BMW-ul alta tehnologie pentru baterie și așa s-au gândit ei s-o anunțe. Pe lângă obsesii ești si superficial in analiza…