BMW lucrează la o nouă generaţie de motoare
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Specialiştii de la BMW lucrează la o nouă generaţie de motoare, care va debuta pe modelele din gama sa şi din gama MINI în 2014. Propulsoarele vor fi modulare şi supraalimentate cu o turbină şi vor beneficia de sistemul de injecţie directă de înaltă precizie şi de Valvetronic. Conceptul de motor modular nu este nou nici în industria auto, dar nici pentru BMW, dar filozofia acestuia este schimbată acum. În timp ce acest concept viza construirea mai multor motoare în baza unui singur bloc, cu o arhitectură strictă, noul concept vizează construirea de motoare în baza unui cilindru echipat cu toate tehnologiile BMW actuale, din care se vor dezvolta unităţi cu trei, patru şi şase cilindri în linie.
Cilindrul respectiv are o capacitate de aproximativ 500 de centimetri cubi, ceea ce înseamnă că motoarele cu trei cilindri în linie vor avea o capacitate de 1.5 litri, respectiv motoarele cu patru cilindri în linie vor avea o capacitate de 2.0 litri. În baza aceluiaşi raţionament, motoarele cu şase cilindri în linie vor avea o capacitate de 3.0 litri.
Utilizând una sau mai multe turbine, BMW va putea oferi o gamă largă de niveluri de putere, totul fiind la limita posibilităţilor materiale ale clienţilor şi a necesităţilor în raport cu piaţa.Toate tehnologiile dezvoltate odată cu EfficientDynamics vor fi implementate pe noile motorizări. Vorbim de injecţie directă de înaltă precizie, Valvetronic şi turbine Twin Scroll. Toate cele trei tehnologii vor fi înglobate de BMW sub numele TwinPower Turbo, pentru a fi mai uşor de reţinut. Motoarele cu trei şi cu patru cilindri sunt realizate astfel încât să poată fi montate atât pe modele cu tracţiune faţă, cât şi pe modele cu tracţiune spate sau integrală.
Preţul şi costurile motorizărilor vor fi reduse dramatic graţie faptului că toate motoarele pe benzină vor împărţi 60% din componente, la fel cum vor face şi motoarele diesel, iar acestea vor avea 40% din componente comune. Practic 60% dintre piesele folosite la un motor vor putea fi folosite pe orice propulsor pe benzină din gamă, iar 40% din componente vor putea fi folosite pe orice motor din gamă creat în baza noii arhitecturi, indiferent că este otto sau diesel.
Via | InAutoNews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
mai ales ca mercedes ofera deja un 'S' cu 4 cilindri......
insa pacat ca bmw nu se injoseste sa puna pe o linuzina un motor piccolo
Nu ei dicteaza ci piata.
vedeti stirea mai jos
http://www.automarket.ro/geneva-2009/stiri/geneva-2009-peugeot-si-mce-5-prezinta-motorul-de-15-litri-si-220-de-cai-18752.html
pentru un roman care munceste de dimineata pana seara si conduce un vw comentariul tau era unul fara sens, dar de asta am si intervenit, poate se mai informeaza si ei cate putin, ca nu e tarziu.
... si marmota invelea cicolata in staniol ;)
BMW , MERCEDES-BENZ , AUDI, Maybach , PORSCHE , nu se injosesc la CONCURENTA numai in cazul colaborarii in scopul optimizarii productiei .
BMW e masina prezentului e cea mai buna masina din lume la moment , raportul ., motor ,putere , consum, calitate , .
Dar sa nu uitam de Mercedes-Benz astia au inventat automobilul ei au creat cam tot ce tine de masina , de la ABS , ESP , SRS care sunt primordiale unei masini pana la MOTORUL cu ARDERE interna de GOTLEB DAIMLER si KARL BENZ.
DECI GERMANY se foloseste BMW de PSA pentru reducerea costurilor de productie la motoarele mici , si Mercedes-Benz de Renault la fel , dar GIGANTII astia fac legea pe piata , si le in BASCA De toti. (BMW , Mercedes-Benz si AUdi.