Esential
6.2 | secunde este valoarea acceleraţiei de la 0 la 100 de km/h pentru versiunea BMW X3 xDrive30d. |
230 | de km/h este viteza maximă pe care o pot atinge cele două noi versiuni ale modelului BMW X3. |
6.2 | secunde este valoarea acceleraţiei de la 0 la 100 de km/h pentru versiunea BMW X3 xDrive30d. |
230 | de km/h este viteza maximă pe care o pot atinge cele două noi versiuni ale modelului BMW X3. |
A fost nevoie de numai câteva luni pentru ca două noi motorizări să fie gata pentru gama proaspătului X3. BMW anunţă introducerea noilor xDrive28i şi xDrive30d şi pe crossover-ul lansat live în toamnă la Paris.
Ambele motoare, unul pe benzină şi unul diesel, au o capacitate de 3.0 litri, însă garantează performanţe diferite. Cuplul unităţii pe motorină atinge 560 de Nm între 2000 şi 2750 de rotaţii, în timp ce momentul motor al propulsorului pe benzină rămâne ceva mai rezervat, de numai 310 Nm, disponibil între 2600 şi 3000 de rotaţii. Cu toate acestea, valoarea puterii, 258 de cai, este identică în cazul ambelor versiuni.
Asistate de o transmisie automată cu opt rapoarte, cele două versiuni asigură performanţe diferite. Benzina garantează un sprint de la 0 la 100 de km/h în 6.9 secunde şi o viteză maximă de 230 km/h. Consumul se opreşte la 9 litri/100 de kilometri, iar emisiile nu depăşesc 210 g/km.
De cealaltă parte, dieselul sprintează de la 0 la 100 de km/h în 6.2 secunde şi garantează o viteză maximă similară omologului pe benzină.
Cu toate acestea, valorile consumului şi emisiilor scad simţitor, la numai 6 litri/100 de kilometri, respectiv 159 de g/km.Ambele versiuni vor putea primi şi pachetul M Sport, lansat la sfârşitul săptămânii trecute pe piaţa europeană.
via | autoblog
Constat ca BMW a rezolvat la noul x3 cateva inconveniente importante si anume :
1. pragul lateral este acum acoperit de usa deci adio mardarire pantaloni la urcare-coborare.
2. interior revizuit nota bene. Pt ca desii vechiul X3 era doar cu 10 % mai mic decat un x5, interiorul pare inghesuit si spartan. Situatie rezolvata-bravo.
3. Se pare ca suspensia este mai confortabila in plus exista amortizoare adaptive - ok.
4. Sper ca si directia este mai usoara la parcare in special, pt. ca la vechiul x3 trebuie sa tragi serios de volan (de ce o fi preferatul femeilor ?) - sotia mea iubeste LC 120.....
5. Daca si consumul scade precum se povesteste, atunci si aici e altceva ( x3 vechi in oras 12-14 % -vezi mai sus).
Deci se pare ca bmw si-a facut temele, abia astept sa treaca 2-3 ani sa-mi cumpar la fel unul din Germania.... ptr. ca la pret de nou, ei bine, sta rau (: ... Pentru a configura un x3 nou cu tot ce am pe vechiul x3 depaseste bine 60.000 euro, iar profilul meu este de cosumator de auto, nu de investitor :))))