Potrivit celor de la BMW, adăugarea sistemului în lista de dotări standard nu va scumpi modelele sale, iar sistemul va fi capabil şi să trimită actualizări software şi să diagnosticheze defecte de la distanţă. Nemţii vor să-şi recupereze investiţia, a cărei valoare nu a fost specificată, dar sursele spun că are trei cifre şi reprezintă o sumă în milioane de euro, prin comercializarea de aplicaţii dezvoltate de BMW şi companii terţe, care vor putea fi achiziţionate fie prin intermediul meniului din maşină, fie printr-o secţiune dedicată a portalului BMW.
Cei de la BMW spun că au lucrat foarte mult la securitatea sistemului, fiind mai costisitoare "spargerea" codurilor sistemului decât achiziţia aplicaţiilor oferite de acesta.
Mai mult decât atât, BMW va suporta costurile de roaming ale cartelei SIM integrate în momentul în care şoferul conduce maşina în afara ţării în care este înregistrată, asigurând funcţionarea sistemelor ConnectedDrive drive şi la părăsirea ţării. Sistemul BMW ConnectedDrive va fi oferit, cu toate funcţiile sale, în 11 ţări, ţelul BMW fiind de a livra acest sistem pe cinci milioane de unităţi până în 2017 şi să intre pe 24 de pieţe.Via BMW
Tot firma suedeza a gresit si cu "Trip Computer", chiar daca era analog mecanic si a fost introdus din pura curiozitate, inflamand imaginatia de mai tarziu a......tuturor constructorilor. Iar acum vrea sa ne hipnotizeze totalmente navalnica tehnologie......digitala & vocala (materia incepe sa vorbeasca la propriu......chiar ca traim vremuri apocaliptice!). Cum naiba sa operezi in timpul deplasarii ?! Aaa, ii dai voie masinii "sa se conduca singura", in timp ce tu te delectezi cu "deshtu" pe display, sau poti conduce tu, dar latri niste "ordine" pentru componentele "smart", care se supun "docile", extaziindu-te si iluzionandu-te ca tu ai fi "in fapt" stapanul in habitaclu. In cazul touchscreen, adevarul crunt este ca monstruozitatea s-a nascut in curtea lui......Buick. Poate ar fi cazul sa-mi reconsider anumite preferinte, cat ar fi ele de clasice, din respect pentru dreptate, cumpatare si decenta......Cateodata nu-ti dai seama pe moment care ar putea fi consecintele exacte si cu bataie lunga ale alegerilor pe care le faci, chiar daca te cuceresc anumite configuratii artistice, deoarece maturitatea, in format polivalent, se obtine foarte greu! De obicei atunci cand incetezi sa mai pui semnul echivalentei intre ceea ce-ti place si ceea ce se cuvine......
Voi ramane cantonat in "paseism", asta-i sigur, dar pe zi ce trece realizez ca mai aproape de sufletul meu sunt tot bijuteriile......pur mecanice. Care mizeaza pe legile imuabile ale fizicii. Sa-si bata capul GM, cu preconizata lui isterie in masa "Advanced Tech Window", cat o avea chef. Sau altii cu sisteme similare. Eu --- vorba lui @mntsn --- sunt interesat si vreau sa conduc MASINI. Cu riscul de a mi se lipi pe frunte, in mod prompt si "obiectiv", calificativele de rigoare din partea psiho-evaluatorilor improvizati: "rigid", "inadaptabil", "retrograd", "antiprogresist", "anarhist", "paranoic", "sociopat" si alte variatiuni pe aceeasi tema......
ce sa inteleg ca acum urmeaza ca si motocicletele sa primeasca astfel de sisteme cu ecrane touchscreen in urmatori ani
senzori, camere de luat vederi,radare.......vor inlocui cat de curand volanu,schimbatoru de viteze si pedalele
industria auto se va transforma radical in urmatori 10 ani....
si culmea e ca acum mai nou e la moda sa stai in masina sa te conectezi la net si sa descarci(cu plata)diferite aplicati pt. mobil sau chiar pt. 'i-drive-ul' masini.......
masina nu mai e un mijloc de transport e un fel de studio....cinema....internet cafe......