BMW a lansat prima aplicație mobilă în 2013 sub numele BMW i Remote, care a devenit ulterior BMW Connected. Constructorul german a lansat acum o nouă versiune a aplicației, care se numește My BMW și este disponibilă inclusiv pe piața din România.
Aplicația oferă acum un design nou și o experiență de utilizare îmbunătățită, iar în țara noastră sunt disponibile în prezent peste 40 de funcții.
Cele mai banale informații afișate în cadrul aplicației sunt cele despre starea mașinii și, în cazul modelelor electrice și plug-in hybrid, posibilitatea de a activa de la distanță sistemul de climatizare.
În plus, ai posibilitatea să cauți ușor destinația preferată pe telefon și să o trimiți sistemului de navigație de pe mașină, care oferă date și despre trafic, stații de alimentare și parcări.
În cazul utilizatorilor de telefoane iPhone, aplicația joaca rol și de cheie digitală prin funcția Digital Key, ceea ce permite proprietarului să folosească mașina fără o cheie fizică și să o "împrumute" altor cinci utilizatori. În plus, proprietarul poate seta o viteză maximă specifică pentru unul sau mai mulți utilizatori.
În cazul modelelor electrice și plug-in hybrid, aplicația oferă informații despre autonomia electrică sau nivelul de încărcare al bateriei.
Suplimentar, prin conectarea la propriul cont BMW ID, poți seta rapid o serie de preferințe individuale pentru mașină.În ton cu cele mai noi tendințe, aplicația oferă informații despre actualizare over-the-air și le pot descărca pe telefon înainte de a le transfera și instala pe mașină. Nu în ultimul rând, aplicația îți permite contactarea rapidă a unui service, dar și realizarea unor programări.
Via BMW
Am la Volvo asemanator de acum 4 ani.
Se numeste Volvo on call si face aceleasi lucruri.
Dupa ce mai copie si sistemele de siguranta, poate mai evolueaza putintel.
Volvo XC90 din 2015 a iesit mai bine la EuroNCAP decat BMW 2019.
In 2015 Volvo a facut plug-in hybrid cu 407 CP din motor de 2 litri si baterie de 10kwh.
BMW a reusit in 2020 sa faca asta din motor de 3 litri si baterie de 24kwh.
Ca sa nu mai mentionam ca la Volvo nu am avut recall pana acum si am incarcat masina fara probleme, la BMW e risc de incendiu daca o incarci si folosesti modul sport.
In concluzie, sper sa nu copie Volvo de la BMW, ca sunt tare inapoiati.
Ce mai mai distreaza detinatorii de Volvo care incearca mereu sa ne convinga pe aici cat de bune sunt masinile lor doar aruncand cu rahat in alte marci. Oare au niste probleme acesti soferi, oare au niste frustrari? Nu am intalnit acest comportament bizar la detinatorii de alte marci. Ciudat. Ca unul care a condus ambele marci in discutie pot afirma ca bmw e mult mai buna la toate capitolele inclusiv la fiabilitate.