BMW a anunțat o serie de îmbunătățiri pentru SUV-ul iX3, model electric ce a fost lansat pe piață la finalul lui 2020.
Nu există noutăți la nivel tehnic. Motorul electric dezvoltă 286 CP şi 400 Nm, iar bateria cu capacitate netă de 74 kWh asigură o autonomie de până la 460 de kilometri, conform standardului WLTP. iX3 facelift permite alimentarea cu până la 150 kW la o staţie de încărcare rapidă DC. În acest fel, poate primi suficientă energie în 10 minute pentru a-şi mări autonomia cu 100 de kilometri.
Actualizările includ un design modificat pentru faruri, grila BMW, praguri laterale, spoilerul faţă şi difuzorul spate. În plus, un pachet M Sport specific modelului face parte acum din specificaţia standard.
Grila BMW este mai mare decât înainte şi are un contur dintr-o singură bucată. Suprafeţele interioare ale elementelor grilei au o structură tip mesh şi dispun de o emblemă BMW i.
Noile contururi ale farurilor sunt mai subţiri cu aproximativ 10 milimetri decât anterior.
iX3 facelift este echipat standard cu faruri LED adaptive cu funcţie matrix, ce includ distribuţia variabilă a luminii. Farurile LED adaptive cu BMW Laserlight pot fi comandate opţional.Noul iX3 va fi echipat standard cu scaune sport îmbrăcate cu tapițerie perforată Sensatec. Modelul a primit și un ecran de 12.3 inch pentru sistemul de infotanment, iar tunelul median a fost redesenat și integrează acum butonul pentru pornirea motorului.
Producţia noului BMW iX3 va începe în septembrie 2021, la fabrica Shenyang a joint-venture-ului BMW Brilliance Automotive din China. Modelul complet electric va fi produs acolo atât pentru piaţa locală, cât şi pentru export.
În România, noua versiune a SUV-ul electric va avea un preț de pornire de 65.039 de euro.
Via BMW
Total ne necesar...
dar...
Tesla Model 3 întrece Toyota Camry
https://youtu.be/UReme-mLl6A
Şi înafară de cele de lux, Mercedes, Porsche, BMW restul sunt electrice
https://youtu.be/9cnDJyRNhXw
tu ai vazut ce nori de poluare sunt in china? cum e aerul galben? ai idee cati mor de la poluare? pai la ei si 15% e prea putin.
Acolo se vând deja maşini electrice la 25.000$ şi chiar mai puţin (dar alea sunt un fel de matiz mai mari, sau aveo)
Deci 1 din 5 maşini noi în Franţa se încarcă la priză.
Asta ca sa nu se mai agite unii pe aici ca germanii fac si dreg.