BMW a lansat noul iX1, complet electric, la începutul lunii iunie. Echipat cu două motoare, acesta dispune de 313 CP și poate parcurge până la 438 de kilometri cu o singură încărcare.
Acum, constructorul bavarez de automobile anunță intrarea în producția de serie a lui iX1, la uzina din Regensburg.
Așa cum anunțau reprezentanții companiei în urmă cu doi ani, acum toate uzinele germane ale BMW pot asambla modele cu zero emisii.
Mai mult, până în 2024, cel puțin una din trei mașini BMW produse la uzinele din Bavaria va fi electrică.
via BMW
Pentru cunostintele tale generale, ix3 e 100% Made in China.
https://www.electrive.com/2022/06/23/bmw-to-open-a-new-factory-in-shenyang/#:~:text=The%20BMW%20Group%20has%20expanded,vehicles%2C%20according%20to%20the%20automaker.
https://www.bmwblog.com/2019/01/16/bmw-x2-will-become-the-7th-bmw-model-produced-in-china/
Si daca esti curios cum se lucreaza pe acolo:
https://youtu.be/V1BYj-vNoIE
Alte comentarii?
Poate ne zici ceva si de fiabilitate:
https://www.bmwblog.com/2021/12/25/bmw-ix3-recall-poor-welding/
si sigur nu e un varan ceva in spatele gratiilor din bot?
Pentru Mircea… “păturica” este pentru izolare termică, adică dacă masina stă in soare si capota este culoare închisă sa nu “fiarbă” berea dacă ai pus-o acolo.
Plus când o închizi nu suna ca un capac de canal… adică nu se face in zona premium.
Rămâne cum am povestit despre ironii, transpiri degeaba… nu toți pot ;)
Revenind la numere, BMW si nu numai intra destul de tare pe piața de electrice si vor “scutura” bine de tot Tesla.
Lăsând la o parte ipocrizia… de ce si-ar la cineva o Tesla experimentala când sunt din ce in ce mai multe opțiuni de la producători care știu sa facă masini, au service, rețele de distribuție etc.
Marea fabrica Tesla din China (Shanghai), care poate produce 1,1 mil masini/an (chiar impresionant), produce pe stoc de peste o luna, adică nu mai sunt comenzi… sunt știri pentru cine-i curios.
Se încerca importul in SUA unde o Tesla sare de 65.000 de dolari fata de sub 50.000 in China… in fine Musk a spus “fals”, o fi sau nu o fi fals vânzările se duc în cap pentru Tesla ca si acțiunile. Pot limitați sa blameze BMW cât vor, si asta pentru ca nu au avut in viața lor o masina premium. Am făcut peste 400.000 de km doar cu BMW-uri si nu am avut nici o problema, cum nu am avut nici cu WV sau Skoda sau Mazda. Ideea este (din punctul meu de vedere), ca in maxim un an producătorii “vechi” vor intra pe segmentul electric (așa amărât cât este, sub 10% din piața), iar Tesla va avea probleme mari. Este o bănuiala si o sa vedem dacă si in ce măsura este corecta…
Propun sa deschidem un cont in care oamenii de bine sa doneze cat pot pentru salvarea acestei companii de masini electrice.
Cineva se face că nu înțelege, Bmw produce deocamdată doar iX3 în China, deci are o pondere foarte mică în cele 800.000 electrice made în China. Fiabilitate ? Vezi ultimul JD Powers, Volvo este pe penultimul loc .
Nu as zice ca masinile iesite de pe banda au deficiente de fabricatie dar cred ca, raportat la nivelul de clasa, masinile fabricate in tarile estice sunt mai atent asamblate decat cele din vest, din simplul motiv ca in est, salariatii din domeniul auto sunt autohtoni si au nivelul de salarizare peste nivelul industriei locale
Cand vine vorba de fiabilitate, vezi cate BMW-uri au luat foc, cate au fost rechemate pentru pericol de luat foc si cam cate amenzi si-au luat BMW pentru diverse mizerii.
Nu ii mai ridica atat in slavi ca sunt niste mizerii.
Daca vrei sa zici ceva de fiabilitate, poti zice de Kia, Hyundai.
Vezi ca o chinezarie a luat un premiu important in Germania: NIO se numeste.
Daca vorbim de fiabilitate, Volvo este peste germani. Poti citi urmatorul articol ca sa te trezesti:
https://www.findthebestcarprice.com/volvo-vs-bmw-reliability/
In afara de o teoretica sportivitate (care te duce in stalpi, santuri si pe contrasens), BMW nu e cu NIMIC deasupra Volvo.
Poate la tine in sat/comuna, unde lumea nu stie ce e aia masina, BMW e cel mai tare. Prin alte tari, BMW e marca cocalarilor si a celor mai prosti soferi. Si e o legatura stransa intre prostie si masina, desi multi o neaga: cand esti prost, alegi prost. Unii zic ca nu are legatura marca cu accidentul sau parcarea prost facuta, dar eu zic ca are: BMW se adreseaza prostilor si e normal ca sa vezi multe accidente si parcari proaste facute de prosti.
Hai cu China! Oricat de Regensburg o fi, tot cu piese made in China e facut si asamblat de alte natii, deci numai masina germana nu e! Doar ca locatie , sa dea bine in stire.
De altfel germanii nici nu faceau masini electrice, dar uite ca se schimba:))
O alta dovada ca doar papagalii ii cred.
Bmw asamblat în Germania înseamnă componente din multe țări, așa este, dar sunt mai multe made în România decât China, la al meu am conducte de aer condiționat, centuri, cablaje, făcute în România, asta la prima vedere, ia vezi la un Volvo ce pondere există.
Ce va mai place sa le tineti partea.
Mai bine vezi cate recall pentru calitate proasta a avut BMW in ultima vreme.
https://www.nerdwallet.com/uk/personal-finance/the-most-recalled-cars-of-2019/
https://www.automarket.ro/stiri/oficial-bmw-motoarele-diesel-raman-in-gama-inca-20-de-ani-iar-cele-95541.html#
Nu e interesant ce declara si ce fac in realitate?
https://www.reuters.com/business/autos-transportation/eu-fines-bmw-volkswagen-group-restricting-competition-emission-cleaning-2021-07-08/
https://www.dw.com/en/germany-fines-bmw-daimler-vw-over-steel-cartel/a-51356153
https://uk.finance.yahoo.com/news/bmw-fined-18-million-inflating-212826367.html
Deci facem masini sau mafie si mizerii?