BMW isi prezinta strategia de viitor
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
BMW a organizat o conferinta de presa pentru a-si prezenta strategia de viitor si noile modele pe care intentioneaza sa le dezvolte pana in 2020. Norbert Reithofer, CEO-ul BMW, a declarat ca targetul de vanzari al grupului german pana in 2012 a fost fixat la 1.8 milioane de vehicule.
Pentru a inregistra un asemenea volum de vanzari BMW a anuntat ca in urmatorii cinci ani isi va largi gama de modele cu un crossover botezat X1, cu un Gran Turismo bazat pe conceptul CS, cu un Mini SUV si cu un Rolls Royce Coupe.
Pentru a putea indeplini targetul de vanzari, BMW a anuntat ca va urmari cu atentie fluctuatiile dolarului si va creste productia de vehicule la mai multe uzine din lume. Printre acestea se numara uzina din Spartanburg, Statele Unite, a carei capacitate de productie va creste de la 120.00 la 240.000 de vehicule pe an pana in 2012. Uzina Mini din Oxford isi va mari si ea capacitatea de productie la 260.000 de vehicule pe an. Chiar si in China va creste productia va creste de la 30.000 la 44.000 de vehicule pe an.
Noul Gran Turismo va avea la baza conceptul CS prezentat la Salonul Auto de la Shanghai. Tot BMW va prezentat publicului un nou concept botezat PAS (Progressive Activity Seadn) care va promova functionalitati noi si o metoda inovativa de compactare. Brandul Rolls Royce se va bucura de inca un model pe langa varianta coupe deja anuntata. Noul model va fi o limuzina entry-level, pozitionata sub actualul Phantom. Grupul german a mai anuntat ca va investi 6 miliarde de euro in programul de reducere a consumului si emisiilor Efficient Dynamics.
Reithofer a recunoscut ca BMW este in cautarea unei achizitii dar a declarat ca in momentul de fata nici o subsidiara nu satisface pretentiile constructorului german, ceea ce inseamna ca vom mai astepta ceva timp pana cand vom vedea inca un brand in cadrul grupului.
Britanicii de la Motor Authority s-au grabit sa anticipeze designul viitoarelor modele BMW.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Comentarii (1)