BMW isi prezinta strategia de viitor
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
BMW a organizat o conferinta de presa pentru a-si prezenta strategia de viitor si noile modele pe care intentioneaza sa le dezvolte pana in 2020. Norbert Reithofer, CEO-ul BMW, a declarat ca targetul de vanzari al grupului german pana in 2012 a fost fixat la 1.8 milioane de vehicule.
Pentru a inregistra un asemenea volum de vanzari BMW a anuntat ca in urmatorii cinci ani isi va largi gama de modele cu un crossover botezat X1, cu un Gran Turismo bazat pe conceptul CS, cu un Mini SUV si cu un Rolls Royce Coupe.
Pentru a putea indeplini targetul de vanzari, BMW a anuntat ca va urmari cu atentie fluctuatiile dolarului si va creste productia de vehicule la mai multe uzine din lume. Printre acestea se numara uzina din Spartanburg, Statele Unite, a carei capacitate de productie va creste de la 120.00 la 240.000 de vehicule pe an pana in 2012. Uzina Mini din Oxford isi va mari si ea capacitatea de productie la 260.000 de vehicule pe an. Chiar si in China va creste productia va creste de la 30.000 la 44.000 de vehicule pe an.
Noul Gran Turismo va avea la baza conceptul CS prezentat la Salonul Auto de la Shanghai. Tot BMW va prezentat publicului un nou concept botezat PAS (Progressive Activity Seadn) care va promova functionalitati noi si o metoda inovativa de compactare. Brandul Rolls Royce se va bucura de inca un model pe langa varianta coupe deja anuntata. Noul model va fi o limuzina entry-level, pozitionata sub actualul Phantom. Grupul german a mai anuntat ca va investi 6 miliarde de euro in programul de reducere a consumului si emisiilor Efficient Dynamics.
Reithofer a recunoscut ca BMW este in cautarea unei achizitii dar a declarat ca in momentul de fata nici o subsidiara nu satisface pretentiile constructorului german, ceea ce inseamna ca vom mai astepta ceva timp pana cand vom vedea inca un brand in cadrul grupului.
Britanicii de la Motor Authority s-au grabit sa anticipeze designul viitoarelor modele BMW.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (1)