Gama de modele plug-in hybrid de la BMW a câștigat două noi modele. Este vorba despre 320e și 520e, ambele putând fi comandate atât în versiune Sedan, cât și Touring.
De asemenea, clienții au la dispoziție varianta cu propulsie, dar și pe cea cu tracțiune integrală xDrive.
SISTEMUL DEZVOLTĂ 204 CAI PUTERE
Sistemul de propulsie plug-in hybrid este compus dintr-un motor de 2.0 litri, pe benzină, și o unitate electrică. Cele două dezvoltă împreună 204 cai putere și 350 Nm cuplu. Transmisia este una automată cu opt rapoarte.
Performanțele diferă în funcție de versiunea aleasă. Spre exemplu, 320e Sedan atinge 100 km/h în 7.6 secunde, iar 320e Touring cu 0.3 secunde mai târziu. Dacă optezi pentru versiunea xDrive, suta de kilometri pe oră este atinsă în 8.2 secunde.
Tot de atât are nevoie și 520e Touring. Noul 520e Sedan accelerează până la 100 de km/h în 7.9 secunde.
BATERIE DE 12 KWH
Acumulatorul de 12 kWh este montat sub banchetă și poate fi încărcat cu o putere de până la 3.7 kW.
Tocmai de aceea, timpii de încărcare nu sunt foarte mici. Pentru 80% trebuie să aștepți 2.6 ore, iar pentru o încărcare completă 3.6 ore.Autonomia diferă și ea. Dacă 320e Sedan parcurge între 48 și 57 de kilometri cu motorul termic oprit, 520e Sedan reușeste între 41 și 55 de kilometri.
Indiferent de varianta aleasă, viteza maximă în modul electric este de 140 km/h. Ceea ce înseamnă că poți visa chiar și la o navetă electrică pe autostradă.
Lista cu dotări standard include, printre altele, tehnologia BMW Live Cockpit Plus cu pachetul Connected Professional. Lansarea pe piața europeană a celor două noi modele plug-in hybrid de la BMW este programată pentru luna martie.
via BMW
Volvo facea combinatia 2.0 benzina+electric (acumulator de 10,4 kWh, nu 12 ca la BMW) acum 5 ani si le rezulta vreo 407 CP combinat. Sunteti cam inapoiati, dupa 5 ani sa veniti cu echipari din astea.
In Romania nu prea s-au facut prezentari, dar atat V60 cat si V90, echivalente cu seria 3 si seria 5 au motorizarile de pe XC60 si XC90 T8.
Domnule BMW face masini pentru drifturi si cam asa isi fac ei reclamele.
Ce rezulta in urma unui drift? Poluare de la esapament+poluare de la anvelope+ poluare placute de frane.
Deci sa nu mai zici ca BMW face masini ca vrea sa fie prietenos cu mediul.
Daca mai aud si ca VAG+Mercedes+BMW au folosit softurile facute de Bosch tot ca sa fie prietenosi cu mediul ma faci sa rad.
Daca germanii vor sa fie prietenosi cu mediul, baga limita de viteza pe autostrada si nu isi mai umfla muschii care e mai tare M de la BMW, AMG de la Mercedes sau RS de la Audi.
dar nu vor BMW
Dacă un amarât de Tesla model 3 încarca 250 km în 23 de minute, puteau să facă ca aceste BMW PHEV să încarce în 5 minute.
Nu vor ca să obişnuiască clienţii lor cu electricele, ci să îi facă să zică că încarcă greu, că duc km puţini, etc
MERCEDES BENZ va lansa, la mijlocul anului curent, modelul C-classe PHEV 2022, cu:
- baterie de acumulatoare avand capacitatea de 20 kWh;
- autonomie de 100 km pur electrica!!!
Coronita merge - si de aceasta data - la Stuttgart!!!!
Sunt sigur ca va avea vanzari EXCELENTE!!!!
Dar intradevar 3,7kW e puțin, la baterie 12kWh ar fi putut pune charger de până la 24kW. Bottom line, PHEV nu sunt gândite să fie încărcate la stațiile publice de încărcare ci acasă peste noapte (sau la serviciu în timpul programului în priza angajatorului).