BMW a fost alături de organizatorii Fetivalului SoNoRo şi în acest an, pentru a cincea oară consecutiv. Constructorul bavarez a pus la dispoziţia iubitorilor de muzică de cameră o flotă de BMW Seria 7, completată la finele weekendului trecut cu o apariţie inedită.
Alături de limuzinele din Munchen, BMW a aşezat şi micul Isetta, devenit celebru la mijlocul anilor 50. Automobilul de colecţie BMW Isetta 300 a fost responsabil cu transportul directorului festivalului SoNoRo, Răzvan Popovici, la Ateneul Român.
Motorul cu un singur cilindru, folosit de mezinul gamei, este cea mai mică unitate BMW care a echipat un automobil și propulsorul care a dispus de cei mai puțini cai putere, 13 mai exact. Sunetul unui BMW Isetta este la fel de inedit precum imaginea mașinii, una dintre cele mai bine vândute și mai apreciate modele din era bubble-car-urilor. De-a lungul existenţei sale, înscrisă în intervalul 1955 şi 1962 ca răspuns la declinul pieţei de motociclete, Isetta a adunat peste 160.000 de clienţi.Modelul a fost construit sub licență de la producătorul italian Iso, BMW înlocuind propulsorul în doi timpi cu unul în patru, mai rafinat. A fost disponibilă cu două motorizări – Isetta 250 (monocilindru, 245 cc, 12 CP) și Isetta 300 (monocilindru, 298 cc, 13 CP) şi două versiuni – „standard” și „export”.
Aflat la a opta ediţie, Festivalul de Muzică de Cameră SoNoRo se desfăşoară anul acesta în perioada 1-19 noiembrie, în Bucureşti, Cluj şi Iaşi. Publicul din capitală a avut doisprezece ocazii înlănţuite de a intra în atmosfera festivalului dedicat muzicii de cameră, începând cu spectacolul de deschidere de la Palatul Cotroceni și continuând în sălile de spectacol din Palatul Cercului Militar Național, Banca Națională a României, ArCuB, Palatul Bragadiru, Muzeul Național de Artă al României, Ateneul Român și Catedrala Sf.
Iosif.
Afisarea Isettei intre cele doua nave amiral cred ca provoaca palpitatii si dezgust pentru fanii adevarati (intre ghilimele) de pe la noi. Cum e vorba aia? e jumatate de BMW!
sa vezi ce mutre fac cei de la asigurari la masinile de epoca.....
Da 1957, epoca! Pentru a fi masina de epoca trebuie sa treaca 30 de ani de la incetarea productiei respectivului model. Cei de la asigurari fac figuri atunci cand e vorba de CASCO, la orice masina mai mare de 10 ani,
@Cosmin
Chiar daca nu ar fi masina de epoca , inmatricularea nu e absolut nicio problema. Avand in vedere ca e un motor non euro, mic taxa nu poate fi foarte mare.Sunt masini mai vechi inmatriculate.
Jos palaria, pentru BMW!