Începutul acestui an a fost unul cu scântei în segmentul premium. Audi a atacat direct BMW şi restul concurenţilor premium importanţi din Statele Unite cu o serie de reclame ce urmează a fi difuzate şi la SuperBowl. Astfel, în promovarea noului A3 sedan, Audi ironizează modele ca BMW Seria 3, Lexus IS şi Mercedes CLA.
VIDEO: Atac frontal Audi la restul mărcilor premium din SUA: "Mai bine merg cu taxiul"
Cum era de aşteptat, replica celor de la BMW nu a întârziat să apară. Ea a fost ceva mai voalată şi nu s-a manifestat printr-un video care să răspundă provocării Audi. Bavarezii au preferat să ironizeze avansul tehnologic al rivalilor din Ingolstadt prin intermediul contului lor de Twitter.
Departamentul de marketing din Munchen a făcut referire directă la conceptul Audi Sport quattro Laserlight, expus anul acesta de Audi în cadrul târgului de tehnologie CES 2014. Prototipul încearcă să anticipeze viitoarea tehnologie de iluminare prezentă pe modelele Audi.Audi Sport quattro Laserlight - detalii oficiale
Replica celor de la BMW sună simplu şi cât se poate de ironic: „Ne pare rău că nu am putut aduce conceptul nostru din 2011 cu iluminare laser. Suntem prea ocupaţi cu pregătirea versiunii de serie.”
Pentru cei care nu sunt familiarizaţi cu subiectul, trebuie să precizăm că BMW a dezvăluit încă din 2011o tehnologie care anticipa folosirea luminilor laser pe modelele de serie. Anul acesta, tehnologia va deveni realitate odată cu introducerea pe piaţă a modelului i8. Supercarul, expus în versiune de serie în toamna anului trecut la Frankfurt, va sosi pe piaţă în a doua jumătate a acestui an.
bmw o sa spuie ca nu au avut timp sa faca o tractiune din fata ca lumea,din cauza ca au lucrat asupra seriei 4.
Scuza-ma,dar pt ce ar avea nevoie BMW sa faca "o tractiune fata mai calumea" ? Vrei tractiune fata-ia-ti Logan. Tractiunea fata e inferioara tractiunii (sau propulsiei) spate,doar la noi s-a intiparit ideea asta ca ar fi mai buna....nu,nu e mai buna,e doar o varianta mai ieftina.
Bă, eu nu sunt alde tine care lauda in stinga si in dreapta cind merge vorba de bănvă , fie ca merita lauda , fie ca nu.
DACA MARCA ESTE DE LAUDAT DINTR-UN PUNCT SAU ALTUL DE VEDERE, ATUNCI O LAUD, CA MERITA!
Atunci cind marca NU ESTE DE LAUDAT, CI DE CRITICAT, o critic!!!!! ( spre deosebire de tine care cauti cu orice preț sa dovedesti ca BMW e cel mai bun CHIAR ATUNCI cind nu e asa. Fii critic băiete și nu te uita ca doar sta emblema de "Bayerische Motoren Werke".
PS: Eu am laudat cumva audi ?? Intra in esența lucrurilor si inceteaza sa fii superficial. Ca de asta, superficial vezi viața din juru tau. (Nu ma refer doar la lumea auto)
Succes.
Spune tu istoria led-urilor
No offence,blower!
Vad ca in sua sunt departe de frunte ,.
Mercedes-Benz si BMW domina piata din SUA si CANADA .
Audi are abia 45%-50% din vanzarile concurentei de la BMW si Mercedes-Benz.
Nu-mi vine sa cred ca Audi e o marca NEMTEASCA , se fac de rusine cu asemenea atacuri stupide.
Mai bine ar face masini mai bune si oamenii vor fi mai recunoscatori instead of doing Marketing taranesc de doi lei.
2. Audi vinde mai putine masini in USA decat Mercedes si BMW, in special datorita faptului ca au intrat mult mai tarziu pe piata americana decat ceilalti doi. Este un fapt si nu-l contesta nimeni, iar de aici pleaca si nevoia reclamelor de la punctul 1. In acelasi timp Audi vinde mai mult in Europa si China.
3. Cei care administreaza contul de Twitter al celor de la BMW nu sunt tocmai bine informati, in conditiile in care, la celasi salon auto de la Frankfurt 2011, atunci cand ei au adus conceptul I8 care prefata luminile laser, Audi a prezentat conceptul A2 si citez dintr-un articol Car&Driver "The rear fog light’s glow is produced by five laser diodes, an approach similar to the one BMW announced just last week.".
Din punctul meu de vedere frustrarea celor de la BMW nu are legatura cu reclamele, asa cum este subliniat in articol, si am sa incerc prin 3 link-uri sa gasesc sursa acesteia:
http://blog.caranddriver.com/bmw-working-to-bring-lasers-to-your-headlights-because-leds-are-just-so-audi/
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/i/i8/2013/showroom/design.html
*Available in a special edition FROM THE END OF 2014 onwards.
http://www.gizmag.com/audi-r18-e-tron-laser-lights/30195/
Concluzia: BMW anunta in 2011 dezvoltarea unei tehnologii laser de iluminare si Audi o vor folosi primii pe o masina, in iunie la Cursa de 24 de ore de la Le Mans. De aici vine frustrarea, pentru ca cei de la BMW vroiau sa rupa gura targului si iluminarea cu laser sa fie asociata cu BMW, asa cum cea cu LED este asociata cu Audi, desi prima masina cu faruri LED a fost Lexus LS600.
P.S.: Cei de la BMW mai au totusi sansa sa fie primii la aplicarea pe o masina de serie :).
nu mai compara aiurea general cu vag, e ca si cum ai vorbi despre rock si pop, esti subiectiv pur sange, n-am chef sa te citesc nici din greseala
The first series-production LED headlamps were factory-installed on the Lexus LS 600h / LS 600h L presented in 2007 for 2008 models.
Asa ca Audi a folosut prima oara LED-ul in visurile tale erotice! :))))