Constructorul bavarez pune presiune pe guvernul de la Berlin de a respinge taxele vamale pentru mașinile electrice produse în China. Statele membre ale Uniunii Europene vor vota joi implementarea noilor tarife definitive pentru aceste mașini. BMW se alătură, astfel, altor mărci germane, ca Volkswagen și Mercedes-Benz, care se declară împotriva introducerii noilor taxe.
Într-un comunicat oficial, Oliver Zipse, șeful BMW, a declarat: „Tarifele adiționale afectează companiile din această țară active la nivel global și ar putea provoca o dispută comercială din urma căreia nimeni nu câștigă. Guvernul german ar trebui să adopte o poziție clară”, a declarat Zipse.
Noile tarife vamale definitive urmează să fie votate în 4 octombrie. Dacă sunt introduse, unele mașini electrice venite din China vor avea taxe de până la 45%. Marți, mai mulți oficiali ai guvernului german au dat de înțeles că Germania se va abține de la vot, ceea ce înseamnă că nu va vota împotriva introducerii taxelor vamale.
Guvernul de la Berlin se așteaptă ca și alte guverne din Uniunea Europeană să se abțină de la vot.
"Prin BMW se înțelege că vrea China"
Dutz esti si tu pe aici?
Pai BMW incurajeaza China sau au interese si joaca cum le canta partidul comunist chinez :))
Hai baietii, dans!
Nu @ Banditos, nu vrea China, vrea Bmw pt că piața chinezească este importantă pentru ei, dar asta nu e problema mea, la Volvo este altceva, China este stăpâna în acte .
E diferenta mare intre XC90 Made in Sweden cu TOATE componentele Made in Europe fata de BMW ix3 Made in China!!!
Deci nu stapanirea face diferenta ci piesele componente!
Dovada clara ca esti cocalar snob!
Daca vrei sa te convingi, mergi la un dealer Volvo si uita-te unde scrie ca sunt produse componentele.
Eu pe masina am numai componente produse prin Suedia, Franta, Germania, Polonia, Bulgaria chiar si Romania. Dar nu am gasit nimic Made in China!
Politica Volvo, în orice direcție, este dictata de finanțator, așa e în viață.
De ce au nevoie de Join Venture BMW Brilliance daca sunt asa smecheri?
Hai nu nega realitatea....fara chinezi BMW e pe moarte.
LĂCOMIA BMW, VAG şi Mercedes, iubitori de ruşi.
Producătorii auto germani NU au învestit nimic în fabrici de baterii şi nu au cum să facă maşini electrice bune decât dacă le fac în China cu baterii ieftine şi de calitate medie.
Lăcomia aia e.
Statul german este în opoziţie cu această mişcare pentru că se pierd locuri de muncă, taxe, etc
Deci este Germania vs Germania, pe baza lăcomiei celor care au făcut diesel gate.
Uitaţi vă la programele verzi, Casa Verde, se termină toate fondurile pentru toate regiunile în mai puţin de 2 minute, cele pentru maşini electrice la fel.
Daca sunt buni nu au nevoie de Joint venture la chinezi, isi impun regulile.
Daca sunt buni nu produc modelele electrice in China, ci ar da de lucru la germani! Vezi ca VAG se pregateste sa dea afara in timp ce procesul fostului sef e iarasi amanat ca ar fi bolnav micutul.
https://fortune.com/europe/2024/10/01/volkswagen-ex-boss-martin-winterkorn-dieselgate-trial-suspended/
Eu prefer un Volvo cu actionari chinezi, decat un BMW diesel cu softuri ilegale.
Deci nu stiu altii cum sunt, dar eu cand vad atata prostie in Romania, ma bucur ca am plecat demultisor, ca e contagioasa.
https://www.automarket.ro/stiri/seful-amg-clientii-nu-vor-avea-nicio-problema-sa-treaca-de-la-v8-la-119791.html
Citam "deoarece clienții sunt interesați de tehnologie."
Deci vorbim despre TEHNOLOGIE!
Si tehnologia vine mai nou din CHINA!
Gama EQ nu merge bine pentru ca nu sunt clientii multumiti de mercedes in general. Sunt primii la recall de vreo 3 ani la rand.
Clientii vor electrice si vor sustinere in dezvoltarea infrastructurii si suport la achizitionarea lor. Si asta se poate simplu daca se vrea.
Sunt electrice in 2024 mai ieftine si net superioare unor BMW-uri 2.0 diesel din 2014.
Testele AM pot demostra acest lucru:
Mergeti la rubrica test-drive si cautati BMW Seria 1, BMW Seria 3, BMW Seria 5 dieseluri 2.0 si vedeti cu ce preturi nesimtite se vindeau acum 10 ani.
Doar un Dorel retardel nu intelege cum sta treaba.
UE iese in mare avantaj daca se apuca sa dea amenzi la producatorii care nu respecta normele de anul viitor. Sunt bani usor obtinuti si nu stie nimeni unde se duc.
Daca ar investi in infrastructura, banii se duc si se pot urmari usor, deci nu mai merg furati.
Unde s-au dus miliardele platite de VAG BMW si Mercedes pentru Dieselgate?
Tu iti dai seama cate se puteau face cu peste 10 miliarde???
Tesla vinde binisor cica, a avut un trimestru destul de bun, mai bun ca cel de anul trecut. Fara subventii...
Deci lumea nu merge pe EQ, dar merge pe Tesla, Volvo, Hyundai, Kia. Sunt alti jucatori mult mai importanti pe piata decat Mercedes. Incetisor dispar astia "mari" si cu vechime daca nu se orienteaza. BMW a vandut electrice de a rupt, a intrecut si Tesla o perioada, desi ziceau ei ca vand de rup termice.
Mai minte lumea si tu esti un exemplu clar
Are si cu ce. La ce masina are, da lectii la toata lumea.
Troaca ca a lui nu mai are altcineva pe ulita la tara la el.
Care aveti niste bani sa il ajutati ca sa mai completeze cu un litru de ulei ca i se arde martorul in bord si poate cu un litru de motorina sa o mai miste ca au ruginit discurile de frana de cat comenteaza pe aici.
"Chinese brand or not - difficult definition
Before we all start fighting each other about what is and what is not a Chinese brand, we will briefly discuss which brands we are talking about in this article. By 'Chinese brands' we mean relatively new brands specifically for the Dutch car market. Is Volvo a Chinese brand? And Polestar and Lotus? They all fall largely under the wings of the Chinese parent company Geely. However, the brands are not fully owned by Geely and all three brands have their headquarters in Europe. The same goes for Smart. That is half owned by Geely, but the other half by Mercedes-Benz. MG does fall under the relatively young Chinese brands in this article, because MG, which is fully owned by SAIC Motor, has nothing to do with the once European MG, apart from the name. An important side note: we are talking about Chinese brands, not about models produced in China . The Tesla Model 3, DS 9, Dacia Spring, Honda ZR-V, Mini Cooper and Aceman, Citroën C5 X, Volvo EX30, BMW iX3 and the Cupra Tavascan that has yet to be delivered are not included. If we were to classify these as 'Chinese models', we would in theory also have to call the Leapmotor T03 produced in Poland or the Omoda E5 to be produced in Barcelona, Spain 'European cars'. For the calculations in this article, we include the brands Aiways, BYD, Hongqi, JAC, Lynk & Co, MG, Nio, Voyah, Xpeng and Zeekr.
Deci eu vad ca mentionat un model de Volvo EX30 care nu se numara la marci chinezesti, asa cum e mentionat si un Model BMW ix3 produs 100% in China si nu se ia la numarat.
Deci ce mananci tu acolo cum se numeste?
https://www.reuters.com/business/autos-transportation/germany-vote-against-eu-tariffs-chinese-electric-vehicles-sources-say-2024-10-03/
Hopa, deci Volvo e detinuta de chinezi si face ce zic ei.
Dar daca intreaga Germanie se supune Chinei, treaba este cat se poate de Clara.
Daca nu ati fi atat de retarzi, ati intelege bine cum sta treaba.
Succes cu cotetele! Se anunta valuri noi de rable ca germanii vor alte masini.
Germania isi muta productia in China.
Hai baietii cu manutele rosii, sa vedem daca germanii va mai dau masini cu motoare termice, ca alea DIZAL dispar incetisor. Nu mai dezvolta producatorii auto noi motoare ca nu au cum sa respecte normele de poluare. Germanii au reusit sa le reapecte cu softuri mincinoase. Acum nu prea mai pot si se roaga frumos de China sa produca masini pentru ei.
Deci cum e cu Volvo Made in China??? :))
Acum veti avea numai Made in Germany...
Hai cu manutele rosii, ca va ajuta mult.