Esential
28.000 | de Nm/grad este rigiditatea torsională a actualului BMW X5. |
23.000 | de Nm/grad era rigiditatea torsională a celebrului BMW M3 E30. |
28.000 | de Nm/grad este rigiditatea torsională a actualului BMW X5. |
23.000 | de Nm/grad era rigiditatea torsională a celebrului BMW M3 E30. |
În condiţiile în care Mercedes nu are probleme în a dezvolta viitorul SLK55 AMG, e de datoria BMW să încerce să revină pe segmentul roadsterelor de performanţă, deşi a declarat în trecut că nu este interesat de această nişă. Oficialii BMW au început să regândească posibilitatea de a vedea un urmaş pentru aclamatul Z4 M.
"Sunt zile în care este dureros să nu avem o propunere pentru acest segment, însă maşina nu era viabilă din punct de vedere financiar în momentul în care a fost luată decizia. Încercăm, în prezent, să rezolvăm problemele de cost şi să dăm sens unui asemenea model, însă există multe piedici", a declarat Albert Biermann, director de dezvoltare în cadrul BMW.
Poziţia oficialului german confirmă interesul companiei bavareze pentru dezvoltarea unui nou membru al familiei M. Până când consiliul de conducere va aproba ideea unui Z4 M, divizia de performanţă rămâne convinsă de succesul unor modele mai atipice filosofiei sale de brand: X5 M şi X6 M.
"În prezent nu avem o competiţie puternică în segment, iar maşinile aduc un profit bun, chiar şi într-o perioadă economică tulbure.
Ambele sunt extrem de competitive. Rigiditatea torsională a actualului X5 este de 28.000 Nm/grad, cu mult peste ceea ce oferea vechiul M3 E30, adică 23.000 Nm/grad", a ţinut să precizeze Biermann.via | insideline
BMW Z4 e o masina de vis , are un design foarte reusit .
In varianta Z4 M nu cred ca va fi asa de frumos