BMW a deschis un “centru de competență” pentru producția sistemelor de propulsie electrică la Dingolfing, cea mai mare uzină pe care o deține în Europa, iar capacitatea de producție a fost extinsă.
Totodată, compania germană a anunțat începerea producției pentru a cincea generație eDrive. Noul sistem de propulsie va fi folosit în premieră pe SUV-ul electric BMW iX3, care va intra în producţie în China la sfârşitul verii.
La noul centru de la Dingolfing, BMW va produce componente pentru sisteme de propulsie electrice, cum ar fi module de baterii, baterii de înaltă tensiune şi motoare electrice pe opt linii de producţie.
Investiția se ridică la peste 500 de milioane de euro până în 2022, iar BMW promite că va produce anual sisteme de propulsie electrică pentru mai mult de 500.000 de automobile electrificate.
Un sfert din automobilele BMW Group vândute în Europa ar trebui să aibă un tren de rulare electric până în 2021; o treime în 2025 şi jumătate în 2030.
Până în 2023, BMW Group vrea să lanseze 25 de modele electrificate - aproximativ jumătate dintre ele cu un tren de rulare full electric.
Via BMW
" Un sfert din automobilele BMW Group vândute în Europa ar trebui să aibă un tren de rulare electric până în 2021; o treime în 2025 şi jumătate în 2030 "
Vor da cu mucii în fasole când vor veni maşinile chinezeşti BEV care îi vor rupe la preţ, imagine şi fiabilitate.