Pe lângă faptul că este primul vehicul electric de serie de la BMW, i3 este şi primul automobil de producţie care foloseşte o caroserie din plastic ranforsat cu fibră de carbon.
Pentru a garanta capacitatea de producţie necesară în cazul acestui material special, BMW a semnat în trecut un parteneriat cu SGL Carbon, un furnizor specializat din SUA. Cota de producţie zilnică a lui BMW i3 este încă un mister, reprezentanţii BMW evitând să furnizeze cifre în acest sens. În orice caz, gama i este un experiment marca BMW, pe care nemţii ar putea să-l extindă pe mai multe pieţe, în măsura în care consideră că acesta ar putea avea succes şi în alte ţări.În primăvară, gama i de la BMW se va lărgi, odată cu adăugarea supercarului hibrid i8, expus şi el în toamnă la Salonul de la Frankfurt. În trecut, Roland Kowalski, responsabilul BMW i3, spunea că gama va include modele numerotate de la i1 la i9 şi aproape fiecare nişă va fi acoperită, cu excepţia SUV-urilor. Explicaţia vine sub forma destinaţiei vehiculelor din cadrul Project i, acestea având o filozofie concentrată pe mediul urban, unde sunt necesare modele care au dimensiuni mai reduse şi care pot fi manevrate cu uşurinţă în spaţii înguste.
BMW i8 - imagini şi informaţii oficiale
Via AutomotiveNews (înreg.)
Sa auzim numai de bine !