BMW ia în considerare un generator cu ardere internă pentru vehiculele electrice
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
În cadrul evenimentului Innovation Day desfăşurat astăzi la Munchen, BMW a anunţat că viitoarele modele electrice pe care le va crea ar putea fi echipate şi cu un motor cu ardere internă pentru a mări autonomia. Declaraţia a fost făcută de Dr. Christian Schmidt, şeful departamentului de componente electrice al mărcii BMW. Implementarea motoarelor cu combustie internă pe vehiculele electrice nu fusese exclusă nicicând de cei de la BMW, aceştia sugerând încă de la prezentarea noii game că programul i va include o varietate de trenuri de propulsie.
Schmidt nu a dat informaţii suplimentare despre acest program, dar le-a reamintit celor prezenţi faptul că programul Mini E a avut un număr mic de plângeri referitoare la autonomie, plângerile fiind cauzate de alte aspecte. Printre acele aspecte se remarcă performanţele slabe ale bateriei în condiţii de temperaturi extrem de scăzute, alături de spaţiul interior limitat (cauzat de bateriile amplasate în locul banchetei din spate) şi de volumul mic al portbagajului.
Programul i de la BMW va include atât modele 100% electrice, cum va fi noul i3, cât şi hibrizi precum Seria 7 ActiveHybrid sau modele precum i8. În cazul lui i8, vorbim de un model hibrid care poate fi încărcat de la priză şi permite fie rularea în baza motorului cu combustie internă, fie pe energie electrică, fie utilizarea unei combinaţii pentru a mări performanţele. Eventualul vehicul echipat cu "dispozitiv de mărire a autonomiei" ar putea să utilizeze un sistem care să asigure propulsia electrică, iar motorul cu ardere internă să fie utilizat doar pentru încărcarea bateriilor la nevoie.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
Comentarii (0)