BMW se aşteaptă să vândă 10.000 de unităţi i3 în decursul anului 2014. Dacă vor întâmpina o cerere la fel de puternică precum cea înregistrată până acum, cei de la BMW sunt decişi să crească producţia de automobile electrice. Reprezentanţii BMW spun că se aşteaptă să obţină rezultate bune cu i3 în California, anumite regiuni din Europa şi chiar şi anumite regiuni din Asia.
În orice caz, interesul pentru BMW i3 este văzut ca un semn pozitiv de cei de la BMW. BMW susţine că a reuşit să amortizeze deja costurile de cercetare şi dezvoltare pentru i3, aşa că fiecare unitate vândută le va aduce profit. Pentru dezvoltarea lui i3, BMW a investit cel puţin două miliarde de euro, estimează analiştii din industrie. Costurile au atins acest nivel deoarece BMW a dezvoltat de la zero platforma noului model, în loc să convertească o soluţie existentă. Nemţii punctează şi pe partea de servicii, clienţii modelelor ”i” urmând să aibă la dispoziţie o serie de servicii speciale şi un tratament deosebit.Via AutomotiveNews (înreg.)
numai reclama ...
pai peste 2-3 luni inseamna ca trebuie sa apara facelift la I3
@@Toyo Moto, vezi ca ''amaratul'' ala de Prius pe care il ponegresti tu are o istorie de 15 ani in spate. Cand japonezii se gandeau sa dea libertate hybrizilor, nemtii inca se jucau cu putza in ''motorina'' .
Si apropo, Prius este o masina premium, asta chiar daca nu este un Lexus si face parte dintr-o marca de volum, are ambitii premium la interior. Mai citeste bloggul lui George Buhnici si a altor jurnalisti auto care au facultate si sunt experti fata de un ''amarat'' ca tine si ca @dan_grc. Amaratilor.,........
Oricum Toyota studiaza acum alte tehnologii gen Fuelcell, pe care probabil ca cei de la BMW le vor studia peste vreo 50 de ani.
Deci BMW-isti, relax, masinile care se vand singure sunt Toyotele, nu BMW-urile. De asta Toyota vinde cate 10 milioane pe an. Cam asta inseamna ca un produs sa se vanda singur. Nu niste amarate de cubulete la care cererea de 10.000 unitati pare exceptionala...
Iar ca si forma si confort, pai nu as da Priusul nici pe 10 cubulete amarate si ingramadite de i3.
Trebuie sa fie o greseala undeva.
În plus, costurile de dezvoltare ale lui i3 se împart cu alte modele ale grupului BMW care vor beneficia de respectivele tehnologii, nu e ca şi cum ar ”uita” elementele dezvoltate pentru i3 când ar fi vorba să producă modelul i8 şi tot aşa.
Cat despre comparatia cu Toyota nu isi are rostul.
Cand Toyota facea frimele hibride BMW ardea motorina din greu.
Acum ca BMW face primul hibrid Toyota e gata sa scoata pe piata masini cu fuel cell care scoate doar aburi te teava de esapament.
Deci, BMW ar mai avea vreo 20 de ani de evolutie si asta daca nu ar cumpara technologie de la Toyota asa cum deja au facut.
Cand cumperi un BMW now parte din bani merg la Toyota.
http://www.greencarcongress.com/2012/12/lexus-20121221.html
Pana acum Lexus a vandut peste 500.000 de hybride.
Astept un numar si pentru BMW-uri Hybride vandute. Au oare mai mult de 50.000 unitati vandute, adica de 10 ori mai putin ca Lexus ? Nota 4, stai jos si nu mai comenta aiurea.
Si se mai mira lumea ca in Romania e greu cu masinile electrice. Pai cu astia care habar nu au ce e aia masina, dar scriu de zor si nici macar nu situ ce scriu.
Cand Lexus punea tehnologia hybrida pe masini, BMW nici nu stia ce inseamna hybrid si cum functioneaza. Acum incerca si ei sa faca hybride si deja altii au trecut la fuel cell.
E greu cu voi, super inteligentilor ! Da fuga sa-ti comanzi un I3, ca are o istorie adevarata in spate si sigur va fi mai bun decat un Lexus care se vinde bine de vreo 10 ani.
Cand vine vorba de noile norme de poluare, germanii sunt primii de la coada, care vor sa intre in vigoare cat mai devreme, pentru ca ei au deja super hibrizi si masini gata sa faca fata noii cereri.
Vezi sa nu-ti turezi prea tare motorul de BMW, ca s-ar putea sa cauti service la cat de bune sunt.
Cand vei avea bani de-un Lexus nou, atunci poate te vei mai gandi si la altceva, deocamdata se pare ca nici de un BMW sh nu-ti ajung.
Apropo, nu mi-ai zis cate BMW-uri hibride au fost vandute in total pana acum sau anual, ca sa vad si eu cu cat i-au depasit pe cei de la Lexus :))