BMW i8 va avea faruri pe bază de laser
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După ce majoritatea constructorilor auto şi-au echipat modelele cu lumini xenon sau bi-xenon, iar o bună parte se adaptează deja noului curent al tehnologiei LED, BMW pregăteşte o nouă revoluţie la Salonul Auto de la Frankfurt.
Bavarezii lucrează de câteva luni la o nouă generaţie de lumini pe bază de laser, tehnologie folosită în premieră în segmentul maşinilor de serie. Văzută ca o evoluţie a actualelor lumini LED, tehnologia laser va fi expusă în premieră mondială la Frankfurt pe versiunea concept a viitorului model hibrid i8, promis deja de BMW fanilor săi.
Oficialii germani susţin că iluminarea cu laser nu va avea efecte negative asupra celorlalţi participanţi la trafic. "Laserul este într-adevăr periculos pentru ochi, însă atunci când nu este convertit. Atunci când fasciculul este filtrat, poate rezulta o lumină mult mai clară şi mai albă, complet inofensivă pentru ochi."
Comparat cu actuala soluţie de iluminare LED, care îşi face loc pe tot mai multe modele, laserul are avantaje clare.
Acesta din urmă are o eficienţă energetică mai mare, beneficiază de un fascicul luminos mult mai intens, poate avea o proiecţie mult mai exactă, fără dispersie, şi poate avea dimensiuni mult mai mici decât cele ale luminilor LED. Această caracteristică ar putea favoriza viitoarele idei creatoare ale designerilor auto mondiali.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din FRANKFURT 2011
-
Salonul Auto de la Frankfurt a avut 928.000 de vizitatori în cadrul ediţiei din 2011. Spre comparaţie, Salonul Auto de la Paris din 2010 a avut 1.26 milioane de vizitatori. (26.09)
-
2011 este anul aniversărilor pentru Volkswagen. După Golf GTI Editon 35, vă prezentăm un model special dedicat celor care iubesc automobilele practice: Caddt Edition 30. (18.09)
-
Bentley a adus la Frankfurt conceptul unui interior futurist, aplicat pe nava amiral a britanicilor, limuzina Mulsanne. (16.09)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
BMW mereu a surprins lumea cu inovatii sub capota, perforanta si angels eyes
Ala nici nu stia sa schimbe pe DriveMode, dar sa fie obiectiv in ceea ce priveste drive test-ul.
Drag race-ul iar e stuid, pt ca ala din spate niciodata n-ar putea sa ia startul in acelasi timp cu cel din fata; soferul din spate pleaca abia cand vede A6-le ca se misca, adica foarte tarziu.
Pana la urma modelele Audi sunt pentru oameni ca tine, plictisiti de viata, cei care nu depasesc nici cu 5km/h o limita de 40-50 in oras, dar asta nu pentru ca sofeaza prudent. Acei oameni care ii judeca pe ceilalti ca au plecat mai energic de la semafor si care afirma "are bemve... e cocalar".
Dealtfel, aveti niste idei preconcepute cum ca tractiunea spate e "zero" iarna, iar voi rulati cu Quattro fara cauciucuri adecvate sezonului.
Bravo BMW pentru inovatie, din nou sunt cu un pas in fata !!!