La câteva zile după ce imaginile oficiale au ajuns pe internet, BMW a prezentat oficial versiunea fără plafon a conceptului i8.
BMW a prezentat oficial versiunea decapotabilă a conceptului BMW i8. Botezat i8 Spyder, noul model folosește o versiune cu ampatament mai mic a modelului i8 Coupe. Este foarte posibil ca acest model să ajungă în producția de serie în următorii doi sau trei ani. Până atunci, BMW i8 Spyder Concept își va face debutul la Salonul Auto de la Beijing, la sfârșitul lunii aprilie.
Spyder-ul este strâns înrudit cu modelul coupe, dar are doar două locuri. Este mai scurt și folosește portiere de tip "fluture" pentru accesul în habitaclul descoperit. Partea din spate a fost redesenată, capota este semitransparentă, iar la interior avem culori și materiale noi. Din comunicatul oficial BMW nu reiese ce soluție au adoptat inginerii pentru a capota modelul atunci când condițiile meteo sunt nevaforabile.
Sistemul de propulsie este un plug-in hibrid ce combină două surse de putere. Prima este un motor turbo pe benzină cu trei cilindri de 1.5 litri ce livrează 223 CP și 300 Nm. Acest motor este amplasat în spatele pasagerilor și este asociat cu o cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj.
A doua sursă de putere este un motor electric ce adaugă încă 132
CP transmiși către puntea față. În total, BMW i8 Spyder se bazează pe 354
CP și 550 Nm. Performanțele sunt pe măsura acestor cifre: 0-100 km/h în 5 secunde și o viteză maximă de 250 km/oră.
Consumul de carburant se va situa în jurul cifrei de 3 litri/100 km.
Via | BMW
0-100km/h in 5.0 secunde asta nu e super car de anul 2014 dar e o trotineta de prin 1995
Deocamdata concepte dar sub aceasta caroserie o sa fie un sistem Lexus hibrid de performanta.
Oricum, daca o baga in productie asa, va fi o masina superba. Pacat ca au renuntat la portierele transparente.
Acest concept a fost prezentat prima oara acum mai bine de un an, VisionConcept, acum arata mai aproape de versiunea finala,fabulezi ca de obicei, colaborarea cu Toyota a fost semnata acum cateva luni
Acum trebuie sa unple caroseria si partea functionala si nu numai una ci o productie intreaga.
BMW nu are experienta in acest domeniu.
Toyota are cea mai mare experienta din lume in acest domeniu.
BMW sa asociat cu Toyota in acest domeniu.
Concluziile le tragi singur.