Supercarul hibrid BMW i8 este pe punctul de a primi un facelift după lansarea inițială din 2014, iar noutățile vor fi preluate în mare măsură de la versiunea pe care constructorul german o utilizează în prezent ca Safety Car în competiția de monoposturi electrice Formula E.
Astfel, pe lângă unele noutăți la șasiu, BMW i8 facelift va împrumuta inclusiv acumulatorul cu o capacitate de 10 kWh, în condițiile în care actualul i8 mizează pe o baterie de 7.1 kWh. Prin urmare, autonomia electrică ar trebui să fie mai mare, însă aceasta nu va crește proporțional, întrucât i8 facelift va avea o putere ceva mai mare.
Sistemul de propulsie hibrid alcătuit dintr-un motor cu 3 cilindri în linie de 1.5 litri acompaniat de un motor electric de 131 CP va fi în continuare disponibil, însă puterea totală a acestuia va crește de la 362 la 377 CP. Astfel, este posibil ca și timpul de accelerație de la 0-100 km/h să scadă ușor comparativ cu valoarea actuală de 4.4 secunde. Anterior, presa internațională vorbea de o putere combinată de 425 de cai putere.Pe lângă i8 facelift, BMW pregătește și versiunea decapotabilă i8 Spyder, care a fost deja dezvăluită și urmează să apară simultan cu îmbunatățirile modelului de baza sau în cursul anului 2018.
Via Motor1
totusi, cum de accelereaza mai incet decat tesla care e mai grea si are cica 450 de cai?
https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S#Powertrain
de fapt, se pare ca are doar 460 si ceva, ca nu da putere maxima la ambele motoare simultan. dar in schimb are si tractiune integrala, si aia ajuta mult la timpi mici pana la suta, pe langa alte beneficii.
oricum suta in 2.5 e ceva de vis. orice depasire cu masina asta e o joaca de copii.