Până atunci, proprietarul primului BMW i8 din România se va putea bucura de un automobil hibrid plug-in care anunță un timp 0-100 km/h de 4.4 secunde și un consum mixt remarcabil de mic, de 2.1 litri la sută conform ciclului standard NEDC. Pe lângă performanțele în linie dreaptă și consumul de carburant, BMW i8 se mândrește și cu o distribuție a maselor între punți de 50:50 față-spate, un centru de greutate coborât și un coeficient aerodinamic exemplar, de 0.26.
Pe piața din România, BMW i8 are un preț de pornire de 138.400 de euro cu TVA inclus. Pentru că este un model hibrid, i8 este scutit de la plata taxei de mediu. Chiar dacă ar fi trebuit să plătească taxa de mediu, aceasta nu ar fi deosebit de ridicată, deoarece motorul pe benzină din alcătuirea sistemului hibrid are doar 1.5 litri cilindree și respectă normele Euro 6.Clientul primului BMW i8 din România a fost la un pas de a primi de la stat un eco-bonus, pentru că a achiziționat un automobil hibrid plug-in care emite doar 49 de grame de CO2 pe kilometru în regim mixt, dar acest lucru nu s-a întâmplat pentru că vehiculul nu a fost achiziționat prin intermediul programului național de înnoire a parcului auto. Compania de leasing operațional care a gestionat tranzacția este ALD Automotive.
si strict la subiect:
a venit...a durat destul de mult
https://www.dropbox.com/s/vrom660gkkwwnzy/zzt44.png?dl=0
tabelul contine date absolut depasite. nu contest realitatea de atunci da cred ca lucrurile stau altfel....
Oricum, masina e remarcabila. Am vazut doar cateva pana acum, extrem de rar.
Mda...diferenta intre tine si el e ca tu ai bani sa te duci la WC public, el are bani de leasing la i8 ! Nu stiu care e mai castigat.....