BMW i8 are deja un client în România la doar o săptămână de la debutul oficial pe piață

de Sebastian Toma, Foto: BMW România
Luni, 23.11.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Importatorul BMW în România a livrat primul exemplar i8 în țara noastră. Vorbim despre prima mașină sosită pe canale oficiale la un client, care a optat pentru o soluție de leasing operațional.

Esential 138.400 de euro este prețul de pornire al lui BMW i8 în România.
BMW România anunță livrarea primului exemplar i8 destinat unui client din țara noastră. Vestea vine la doar o săptămână de la lansarea pe piața internă a acestui model, România devenind țara cu numărul 50 în care se vinde oficial gama BMW i, formată momentan din i3 și i8. Primul client al unui BMW i8 în România a ales varianta leasing-ului operațional. Asta înseamnă că vehiculul va aparține unei companii specializate din domeniu, care va gestiona tot ce ține de autovehicul până la încheierea contractului.

Până atunci, proprietarul primului BMW i8 din România se va putea bucura de un automobil hibrid plug-in care anunță un timp 0-100 km/h de 4.4 secunde și un consum mixt remarcabil de mic, de 2.1 litri la sută conform ciclului standard NEDC. Pe lângă performanțele în linie dreaptă și consumul de carburant, BMW i8 se mândrește și cu o distribuție a maselor între punți de 50:50 față-spate, un centru de greutate coborât și un coeficient aerodinamic exemplar, de 0.26.

Test drive BMW i8

Urmareste Automarket
Pe piața din România, BMW i8 are un preț de pornire de 138.400 de euro cu TVA inclus.
Pentru că este un model hibrid, i8 este scutit de la plata taxei de mediu. Chiar dacă ar fi trebuit să plătească taxa de mediu, aceasta nu ar fi deosebit de ridicată, deoarece motorul pe benzină din alcătuirea sistemului hibrid are doar 1.5 litri cilindree și respectă normele Euro 6.

Clientul primului BMW i8 din România a fost la un pas de a primi de la stat un eco-bonus, pentru că a achiziționat un automobil hibrid plug-in care emite doar 49 de grame de CO2 pe kilometru în regim mixt, dar acest lucru nu s-a întâmplat pentru că vehiculul nu a fost achiziționat prin intermediul programului național de înnoire a parcului auto. Compania de leasing operațional care a gestionat tranzacția este ALD Automotive.

Comentarii (10)

  • a revenit...n-a durat prea mult

    si strict la subiect:

    a venit...a durat destul de mult
    16 4
  • someone
    @ vianu: touche la ambele
    8 3
  • @tipic aka madalescu uite un link cu rata de accidente din UK pe diferite marci auto.Unde e Lexus?
    https://www.dropbox.com/s/vrom660gkkwwnzy/zzt44.png?dl=0
    7 2
  • Daewoo? Saab?

    tabelul contine date absolut depasite. nu contest realitatea de atunci da cred ca lucrurile stau altfel....
    2 0
  • @vianu adevarat ca datele sunt mai vechi. ideea era alta
    4 0
  • am priceput ideea...stai fara griji. posibil ca acum podiumul sa fie altul si cu surprize
    2 0
  • L-am vazut in trafic pe Kiseleff, superba masina!
    9 1
  • Daca a castigat banii cinstit si munceste pe branci la firma lui, de ce nu? Dar daca e doar un alt partzar care sparge ceapa de parbriz in parcare si fura impreuna cu statul pentru ca-l cunoaste pe unchiu' nepotului varului lui x si y atunci e nasol momentul.

    Oricum, masina e remarcabila. Am vazut doar cateva pana acum, extrem de rar.
    14 0
  • Cineva
    @tipic
    Mda...diferenta intre tine si el e ca tu ai bani sa te duci la WC public, el are bani de leasing la i8 ! Nu stiu care e mai castigat.....
    5 0
  • @zarnesteanu
    Ai "vazut doar cateva".......Bunaaa...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru