BMW a anunțat joi seară o serie de planuri ambițioase care vizează extinderea gamei de modele electrice la 12 până în 2025. Printre altele, constructorul german a confirmat că, în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt de săptămâna viitoare, va lansa un concept care va fi poziționat între BMW i3 și BMW i8.
Oficialii mărcii au refuzat să ofere alte detalii, însă conceptul apare într-un clip video lansat de BMW la scurt timp după eveniment în care promovează serviciile de mobilitate.
Designul are numeroase elemente împrumutate de la BMW i3 și i8 și include o grilă lată flancată de o parte și de alta de blocuri optice, precum și linii aerodinamice care în mod tradițional nu sunt întâlnite în cazul sedanurilor sau al hatchback-urilor. Plafonul, marginile geamurilor și oglinzile sunt vopsite în negru pentru a oferi un contrast superior comparativ cu culoarea deschisă a caroseriei.
Toate informațiile indică faptul că, în versiune de serie, noul concept va purta numele BMW i5, urmând să devină al treilea model electric din gama i la lansarea programată pentru 2021.
Oficialii BMW au confirmat deja că acesta va beneficia de o autonomie cuprinsă între 500 și 700 de kilometri datorită îmbunatățirii tehnologiei folosite pentru baterii.Prezentarea oficială este așteptată la Salonul Auto de la Frankfurt de la începutul săptămânii viitoare, acolo unde vom mai vedea o versiune electrică a lui BMW X3 pentru 2020, un concept electric marca Mini, dar și noul BMW X7, despre care vom afla primele detalii oficiale chiar astăzi.
Via Carscoops
La noi ne facem iluzii inutile cu electricele: nu exista infrastructura, majoritatea populatie sta la bloc iar veniturile sunt mici.
Si la capitolul electrificarea auto vom ramane in urma cu zeci de ani fata de lumea civilizata...
astfel incat 25.000 euro pentru ei nu este foarte foarte mult
Cei care trebuie sa faca primul pas in Uniunea Europeana, sau macar in zona euro, sunt ei - Germania, Franta, Italia.
Germania si Franta au si multe centrale nucleare deci energie electrica au, sunt si multe investitii in zona de eoliana si solara, Italia sa spunem ca nu au energie nucleara (dealtfel si importa multa energie electrica de la vecini !)
700km autonomie cu o posibila incarcare de 80% in 20-30 de minute ar fi un start foarte bun in Europa, daca aceste intentii vor deveni si realitate
si vor rezolva carentele masinilor electrice (pretul, range-ul, timpul de incarcare si statiile de incarcare disponibile)
Daca pretul poate fi acoperit de marcile mai scumpe (precum BMW) si de tarile mai bogate, si daca range-ul este rezolvat, timpul de incarcare rezolvat
statiile de incarcare vor apare fara doar si poate, pentru ca orice cerere va fi repede acoperita de cei care doresc sa faca profit pe aceasta zona !
sa vedem aceste vorbe cat de repede se vor materializa
ca in ultimele decenii de la germani am auzit doar vorbe si fapte mai putin
PS: de exemplu Mercedes, VW au in plan, daca nu si chiar deja produc baterii si masini electrice IN CHINA dar in Europa nimic, stau cuminti de parca nimic nu se schimba in lumea asta !!!
Uimitor ! (situatia de azi)
Culmea este ca in Germania cea mai electrica firma producatoare era ... Opel americana... si acum franceza... de origine si nu germani "pur sange" !
Rusinos.