Modelul cu zero emisii BMW i4 a debutat pe piața din România în vara anului trecut. La acea vreme, clienții aveau de ales între versiunea i4 eDrive40 și i4 M50.
Între timp, BMW i4 a mai primit o versiune, iar aici ne referim la eDrive35. Aceasta poate fi comandată acum și la noi în țară, iar prețul pornește de la 50.200 de euro. Vorbim, așadar, despre o nouă versiune entry level a modelului din Munchen.
Chiar și așa, echiparea standard include ecranul central curbat, BMW Live Cockpit Plus, sistem de navigație BMW Maps, pompă de căldură, cameră pentru mersul cu spatele, tempomat cu funcție de frânare, Speed Limit Info și asistent pentru parcare.
Echipat cu un singur motor electric, care antrenează puntea spate, i4 eDrive35 oferă 286 de cai putere și 400 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 6 secunde. Viteza maximă este limitată la 190 de km/h.
Bateria, cu o capacitate netă de 66 kWh, promite o autonomie de până la 483 de kilometri. La o priză DC, cu o putere de 180 kW, repriza 10% - 80% durează 32 de minute.
BMW i4 eDrive35 va intra pe linia de asamblare, a uzinei din Munchen, în al patrulea trimetru din 2022.
Primele exemplare sunt așteptate să ajungă în showroom-uri în primul trimestru al anului viitor.via BMW
A, stai ca la BMW e ok, doar la Volvo limita e o problema:))
Hai baieti, mai ziceti ceva.
Mai ales romanii care mergeau zilnic pe autobahn fara limita si acum nu vor mai putea, ca e limitata trotineta lor la 190km/h.
Ce a fost si ce a ajuns si marca asta. Sa isi dezamageasca clientela limitata cu limite de viteza sub 200 km/h.
Daca ma uit la ce comentarii puneau cand Volvo a decis sa limiteze toate modelele la 180 km/h, toti erau super revoltati, ca vezi domnule cum limiteaza ei libertatea omului de miscare.
https://www.automarket.ro/stiri/siguranta-pe-primul-loc-volvo-va-limita-viteza-maxima-la-180-kmh-pentru-90141.html
Incepi sa iti revii si tu, care mergi prin Tecuci cu 50 km/h.
Nici cu 130 km/h nu cred ca va merge cel cu Volvo. Va adapta viteza la conditiile de drum, ca de aia e intelectual.
Astia cu BMW-URI imediat de vor face praf, ca au acceleratie mai buna.
Daca pana acum parlitii isi permiteau un 520d care facea suta in 8 secunde si se credeau soferi de formula 1, acum va fi mai bine. Singurul avantaj e ca la impact nu mai sare motorul.
https://observatornews.ro/eveniment/a-rupt-si-gardu-tot-ia-sarit-motorul-sofer-mort-la-intrare-in-constanta-dupa-ce-a-zburat-cu-bmwul-peste-sensul-giratoriu-481213.html
https://www.libertatea.ro/stiri/bmw-ul-taiat-in-doua-de-un-stalp-la-cluj-filmat-in-momentul-impactului-motorul-a-sarit-de-pe-sasiu-si-s-a-aprins-video-4289924
Si nu e din cauza vitezei, soferii sunt prosti.
La BMW treaba sta total diferit: este marca obligata sa scoata reclamele care indemnau la condus agresiv.
BMW e considerata marca celor mai prosti soferi, international vorbind. In orice tara faci un studiu cu cei mai prosti soferi, vei gasi: BMW, Audi si Mercedes in top.
Acum daca ne gandim bine si judecam, este o afacere excelenta si prospers: cu cat faci praf mai multe masini, uzezi excesiv motoarele si anvelopele, cu atat ai posibilitate sa repari si sa vinzi mai mult. Orice accident inseamna reparatii, piese schimbate, etc. Orice dauna totala la masini noi inseamna inlocuire masina cu aceeasi marca.
Deci germanii se pricep la afaceri, la reclame si la minciuni (de asta si amenzile pentru diverse carteluri). Daca gernanii erau buni, nu ar fi facut aliante ilegale si instalat softuri ilegale. Asta fac mizerabilii.
Asa cum un intelectual nu ar alege BMW-uri. Marca e preponderent pentru manelisti cocalari, pesti, hoti si marlani pe care nu-i duce prea mult capul.
Asta arata si studiile: cei mai prosti soferi din lume.
Deci Volvo se orienteaza catre siguranta si se adreseaza celor ce vor siguranta. Multi chiar iau Volvo pentru a se proteja de retarzii cu BMW-uri. De multe ori am auzit ca iau Volvo pentu ca sunt destui tampiti cu BMW care fac accidente si omoara oameni nevinovati.
De partea cealalta avem BMW care desi are mult mai multe accidente la activ datorita vitezei cu care circula retarzii, nu prea ia masuri sa faca masini sigure si nici nu le pasa de oameni, le pasa de profit. Pentru ei cu cat mai multe accidente si anvelope roase la drift, cu atat cifra de afaceri mai mare.
Ideea e simpla, retarzi sunteti multi si firma BMW prospera pe seama voastra.
Prostii sunt usor de manipulat. Cu cat mai multi, cu atat mai bine.
Că există descreieraţi în România care merg cu 150-170 kmph în oraş şi omoară oameni, distrug maşini parcate ....
cred că ar trebui automat limitate la 70 în oraş în România şi 150 înafara localităţii !!! Deja 190 e prea mult pentru România
Daca te uiti putin prin Germania, Volvo a facut ceva valuri prinre clienti inca de acum 10 ani cand iesea cea mai apreciata marca la ei.
https://www.findthebestcarprice.com/volvo-vs-bmw-reliability/
https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Cars
Volvo va fi mereu premium, mai sigur decat germanii, mai fiabil.
Doar limitatii de uitam la reclame mincinoase ale germanilor si ii auzi ca preiau de la BMW: bucuria de a conduce. Si aceasta bucurie se termina brusc in pomi, stalpi, santuri. Dar cand esti limitat si nu stii altceva decat bemveu, nu prea am pretentii.